۱۳۸۹ مرداد ۲۹, جمعه

هنر نزد ایرانیان است و بس! (عکس ها و حرف ها)

نمونه ای از تصویر کارت هوشمند ساندیس که قرار است طی چند روز آینده به طور وسیعی آمده و پخش شود!

کارتِ هوشمند ِ ساندیس!

- اِوا!... پس کیکش کو؟!


ph_or_34568_aca52f6.jpg

ان شاءالله، به زودی،

امامزاده منیژه هم، سر و کلّه شون پیدا می شه!


http://pic0.picsorlinks.com/ph_or_34637_3b3b2d5.jpg

ای ول، هاله ی نور ِ همیشه حاضر در صحنه!




تحلیل ِ مدرنِ رابطه ی زلزله و ممه!

ph_or_33296_b3401fd.jpg

آخ جوووووووووون! فارسی وان!


http://imgdl.ir/images/570287616fba4d94b149c54.jpg

از چندین هنر فارس نیوز!http://hazratokhtapous.files.wordpress.com/2010/08/jannati-28.jpg?w=600&h=418

پدر خوانده ی همیشه بیدار ِ همه ی فصول
در حال کشف "ممه ی برده شده" توسّط ِ "لولوی حائن"!http://imgdl.ir/images/2829856fac72cb0414c963f.jpg

اوج ِ فرهنگ سازی درباره ی حجاب! بی نظیره!

http://www.parsine.com/files/fa/news/1389/4/10/16968_119.jpg


ای ول! ای ول! آنتی ویروسو ای ول!

http://imgdl.ir/images/65611447e6af7f2442c87f9.jpg

مثلاً چه نوع خدماتی؟!!
عاجزانه درخواست می کنیم که: "پیدا کنید پرتقال فروش را!"


http://imgdl.ir/images/65311943009642_1_.jpg

همت و کار مضاعف در محصّلان ِ نازنین
از دیرباز تاکنون!


http://imgdl.ir/images/266ih42vr.jpg

بدون شرح!


http://imgdl.ir/images/1056c56b2218dad4d3ca099.jpg

حَُسنِ ِ ختام و فصل الخطاب!
حرف اضافی خاموش!

دایره المعارف زکی پدیا! (فرهنگ اصطلاحات روز - بخش سوم: لغات و ترکیبات)

کفر: آیات شیطانی، سخنان رئیس دفتر رئیس جمهور، رشته های علوم انسانی در مدارس و دانشگاه ها.

علوم انسانی: علومی که اسلامی نیستند، علوم حیوانی، مجموعه مشکلات دانشگاه های ایران که اگر کلا حذف شود همه مشکلات ما یک شبه حل خواهد شد، آنچه که رئیس قوه قضائیه برای فرافکنی از مشکلات دستگاه خود به آن اشاره و انتقاد می کند، علت فساد در دستگاه قضا.

مکتب توجیه: عقاید نئوکانتی، نولیبرالیسم ایرانی، ترکیبی نو از لیبرالیسم و مهدویت، عقاید مشایی، جمعی از طرفداران احمدی نژاد و مشایی که هر چه او بگوید توجیه می کنند. کسانی که هم احمدی نژاد را قبول دارند و هم مشایی را. باند نشریه همت! نویسندگان نشریه موج اندیشه، برخی نویسندگان روزنامه وطن امروز و رجانیوز.

مکتب تفکیک: کسانی که احمدی نژاد را قبول دارند، مشایی را نه. برخی چهره های اصولگرا که هنوز می کوشند بین احمدی نژاد و مشایی تفاوت قائل شوند، افراد ساده و ببو، کسانی که امیدوارند احمدی نژاد مشایی را کاندید دوره بعد ریاست جمهوری نکند. افرادی که معتقد به احمدی نژاد هستند، اما مشایی کردان و رحیمی را قبول ندارند.

مکتب تشکیک: کسانی که از احمدی نژاد نامید شده اند، افرادی که نه احمدی نژاد را قبول دارند و نه مشایی. خواص مردود. خواص بی بصیرت. کسی که در انتخابات بعدی فتنه گر، برانداز. مخملین و .. خواهد شد.

فتنه: ختنه سیاسی، وقتی گروهی زبان درازی کند و ... اش را ببرند. براندازی نرم، آشوب خیابانی، وقتی کسی که از صندوق درنیامده، از خیابان دربیاید. در اثر خواب یک مرد متوهم و یا زن روشنفکرش بوجود می آید. بهانه ای برای اینکه دولت نهم همه منتقدانش را سرکوب کند، بهترین دلیل برای انتصاب رحیم مشایی به پست معاونت اولی،

بصیرت: آنچه که طرفداران احمدی نزاد دارند و ما نداریم، عصاره سخنان رئیس دولت، در سخنان مشایی به وفور یافت می شود،

در شعر آمده است:

مشایی، مشایی، می دونی دلم اسیرته هر کی دوست نداره، نخبه بی بصیرته

بیت المال: بیت الحال، مال البیت، اتومبیلی که در اختیار خانواده مسئولین قرار داده می شود تا بتوانند با خیال راحت خدمت کنند، خانه های سعادت آباد نمایندگان مجلس، هدیه مردم به مسئولین.

خصوصی سازی: اختصاصی سازی، فرایندی که در آن مدیر دولتی شرکتی را ثبت می کند تا آنچه را که قبلا حقوقش را می خورده، خودش به تنهایی بخورد. تبدیل شرکت های دولتی به خصوصی بدون تغییر مدیران آن. آنچه که برای خوش کردن دل مردم انجام می شود، آنچه که در قانون اساسی وعده داده شده و عملی نمی شود، ارض موعود، دستور بانک جهانی، آرزوی هاشمی که به گور نخواهد برد. فرایندی برای شرعی سازی عمل خورد و خوراک در حقوق مردم، اقداماتی در راستای اقتصاد اسلامی که صندوق بین المللی پول آنرا تئوریزه کرده است. شامل مراحل زیر است:

انتصاب یک مدیر موفق به ریاست یک شرکت دولتی، ورشکسته کردن آن شرکت، ورود آن به بورس با هماهنگی قبلی کلیه کارگزاران بورس یا مناقصه با حضور تنها یک متاقضی، قبول زحمت احیای مجدد آن در بخش خصوصی. تغییر تابلوی و سربرگ های شرکت از سهامی عام به سهامی خاص.

طرح دو فوریتی: طرح هایی که سفارش آن از اصحاب قدرت برسد. دستور از بالا. تکالیف روزانه نمایندگان. درخواست کمک جاسبی. امری که برای جلوگیری از خواب آلودگی نمایندگان انجام می شود. یکی از نمایندگان صاحب ذوق درباره این مسئله و خواب نیمروزی در مجلس گفته است:

لقد احتلم به سرعته ........ چو بخفتمی دو سه ساعته

عدالت: نوعی فحش است. امر ناممکن. مطلقا بعید. شعاری که به مردم داده می شود تا ساکت شوند، شبیه پستونک برای نوزاد.

عدالتخواه: موجودی افسانه ای که بسیار دوست داشتنی بوده است. آخرین بار چند نمونه آن در دانشگاه دیده شده و پس از اخراج به نظر می رسد نسل آن از میان رفته باشد. نمونه اسلامی آن کمتر از ده سال عمر کرد و نمونه روسی آن بیش از هفتاد سال زیست که البته در اواخر عمر به بیماری های متعددی گرفتار شده بود.

فاشیست: هرکس که اصلاح طلب نباشد، غیر دوم خردادی، فحشی است که جناح خط امامی به دیگران می دهد، شبیه لفظ بربر که رومی ها به آفریقاییان می گفتند و عجم (به معنای گنگ) که اعراب ایرانیان را خطاب می کردند.

اصلاح طلب: هر کس که اصولگرا نباشد. کسی که دوم خرداد76 به خاتمی رای داده.

اصولگرا: هر کس که اصلاح طلب نباشد. کسی که دوم خرداد76 به خاتمی رای نداده.

خط امام: در این باره اطلاعات خاصی وجود ندارد. مجموعه ای از افراد نامجموع. جمع پراکنده. پر از خالی. صدای سکوت. از تهی سرشار. بر بساطی که بساطی نیست.

آسانسور: تلفّظ ِ آقای سانسور به لهجه ی داش مشدی های ِ تهرانی، کسی که به سرعت سانسور می کند، کسی که از بالا تا پایین نشریه ها را به سرعت می خواند و ممیزی می کند. آسان بر، قیچی مطبوعات ایران، رک: رامین، محمد علی.

انجمن حجتیّه: مرده ی زنده شده ؛ مردود و مغضوب و محکوم دهه ی نخستِ آغاز انقلاب و مقبول و محبوب و حاکم دهه ی چهارم آن، پایگاه ِ مریدانِ استاد مصباح یزدی و کاشفان ِ هاله ی ِ نور !...

دایره المعارف زکی پدیا! (فرهنگ ِ واژگان ِروز - بخش دوم: اماکن)

دانشگاه آزاد اسلامی: مکانی که نه دانش دارد و نه اسلام و فقط آزاد است، از هفت دولت آزاد، جایی که در ازای پول مدرک می دهند، جایی که مشروطی سقف ندارد، جایی که شهریه هایش سقف ندارد، پول بیار، مدرک ببر.

در دیوان اشعار "خواجه عبداله جناح راستی" آمده است:

برخیز و مخور غم جهان گذران کنکور نداده، مدرکی نو بستان

در مدرک دولتی اگر سودی بود نوبت به تو خود نیامدی از دگران

مرکز حفظ و نشر آثار امام: شرکت بهره برداری از آثار و خط امام (سهامی خاص _ برادران انصاری)

مرکز اسناد انقلاب اسلامی: مرکز پالایش و پخش فراورده های تاریخی انقلاب.

مجمع تشخیص مصلحت نظام: گردهمایی جمعی از سران دلسوخته و مهره های سوخته نظام. سازمان بازنشستگی استوانه ها.

حزب موتلفه اسلامی: قبلا هیئت بود، بعدا جمعیت شد، بعدها حزب شد. موزه سیاسی_اقتصادی انقلاب. جناح بازار، لیبرال های اقتصادی مسلمان. سازمان ادوار بازار تهران. معاونت سیاسی اتاق بازرگانی ایران، تهران و چین. جایی که مالیات اصناف را از 70 درصد به 15 درصد رسانید. کسانی که برای انقلاب زحمت کشیدند و حالا انقلاب برای آنها زحمت می کشد. کسانی که به اسلام فقاهتی معتقدند تا زمانیکه به اقتصاد وارد نشود. کسانی که برداشتهای نو از رساله های علمیه دارند. گروهی که احتکار را به کشمش و مویز و گندم و جو محدود می دانند. کسانی که واردات می کنند مثل بنز، صادرات می کنند مثل شتر. افرادی که حیات ما دست آنهاست. یکی از جاهایی که احمدی نژاد زورشان به آنها نمی رسد.

اتاق بازرگانی ایران: هر چی کت و کلفت تو این مملکته، جایی که تکلیف نظام را مشخص می کند. هرکس صبحانه اش را دعوت بشود، بدبخت است.

حزب کارگزاران سازندگی: نمونه اصلاح طلب موتلفه. چه به لحاظ سیرت و چه صورت. اول راست مدرن بود، بعد شد چپ مدرن. کسانی که به لیبرالیسم از بیخ و بن معتقدند. دار و دسته هاشمی. افرادی که ممات ما دست آنهاست. کسانی که اسلام فقاهتی را قبول ندارند، اما مثل موتلفه دروغ نمی گویند. یکی دیگر از جاهایی که احمدی نژاد زورشان به آنها نمی رسد.

سازمان ملی جوانان: دفتر بازتولید فراورده های تنها چهره جوان دولت نهم، جایی که خاتمی درست کرد و فقط بدرد خودش می خورد. دفتر دولتی ستاد یاس. دفاتر بنیاد باران با بودجه بیت المال.

شورای نگهبان: نام شورایی است که وظیفه نگهبانی از قانون اساسی را برعهده دارد. جایی که افرادی از درون دولت، وظیفه نظارت بر عملکرد دولت در انتخابات را برعهده دارند.

مجلس شورای اسلامی هشتم: هر روز بدتر از دیروز. مجموعه وابستگان به عبداله جاسبی. هر چی آقای دکتر بگه. جایی که آبروی مجلس هفتم را برده است. افرادی که خیال می کنند تا آخر عمرشان مردم به ایشان رای خواهند داد. کسانی که هم جاسبی را دوست دارند و هم احمدی نژاد را. محل جمع آوری امضا در دفاع از دانشگاه آزاد. خوابگاه روزانه نمایندگان ملت.

دفتر تحکیم وحدت: جایی است که نه دفتر دارد و نه تحکیم و نه وحدت. بر سه قسم است: طیف علامه که آنرا طیف تحریم وحدت می نامند (به علت تحریم نمودن انتخابات) طیف شیراز که طیف ترمیم وحدت نامیده می شود (به خاطر تلاش در جهت مرمت این اثر باستانی) و طیف مستقل که ترحیم وحدت نامیده می شود (به علت آنکه از تحکیم خارج شده و آن را مرده می پندارد) مجموعه ای از افراد خالص که دست اندرکار دمیدن روح در پیکری بی جان هستند، چیزی که با دم عیسی هم زنده نمی شود، جایی که قبلا رئیس جمهور در آنجا بوده است، تنها جایی که مشایی آنجا نبوده است،

رسانه ملی: پشم شیشه، صفحه ای شیشه ای که مدام از آن قیافه های ریش دار نمایش داده می شود، خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی که فاقد حداقل های فرهنگ است، ابزاری فرهنگی که تعریفی از فرهنگ ندارد، جایی که بودجه زیاد دارد و خروجی اندک، نمونه موفق دستگاه دولتی، مکانی مقدس که در آن بازیگران مبتذل سینمای ایران همگی توبه کردند، ابزاری خواب آور با کمترین عوارض جانبی.

کیهان: رسانه ای عریض و طویل که آدم وقتی می خواند، خونش به جوش می آید. به اندازه وزارت اطلاعات ده کشور سند دارد. کاغذهایش ما را به یاد اولین روزنامه ایرانی در زمان ناصرالدین شاه می اندازد. با یک صدم پول روزنامه های اصلاح طلب، پدر آنها را درآورده است. از هیچ کس نمی ترسد اما همه از او می ترسند. لولو خورخوره نیست، اما همه را می خورد. روزنامه ای که اصلاح طلبان از آن بدشان می آید اما همه شان آنرا دزدکی می خوانند. سروش و دارو دسته کیان از آنجا درآمدند، اما حالا پدرشان از آنجا در می آید. تنها جایی که می تواند به مشایی بگو تو!....

دایره المعارف زکی پدیا! (فرهنگ واژگان ِ روز - بخش نخست: اعلام و مشاهیر)

اژ

شریعتی، علی: سوسیالیست مسلمان، معلم مجاهدین خلق، رهبر گروهک فرقان، وابسته به ساواک، غربزده مخالف غربزدگی، فرنگی ضد دموکراسی، مسلمان ضد اسلام، شیعه وهابی، حجتیه ای بهایی،... . کسی که همه با او دشمنند، اعم از چپ و راست. کسی که بچه هایش هم او را قبول ندارند. کسی سروش از او متنفر است، اما خودش را به او می چسباند. دشمن روحانیت. کسی که کتابهایش بدون آنکه خوانده شود، رد می شود. کسی که ریشش را می تراشید و کروات می زد. جامعه شناس بود، نه اسلام شناس. دکترای زبان فارسی داشت، نه جامعه شناسی. دکترای زبان فارسی اش را با کمترین درجه علمی گرفته بود. می گویند معلم شهید انقلاب بوده است، اما نه شهید شده و نه با انقلاب کاری داشته است. ضد انقلابی که پیش از انقلاب فوت شد. اگر زنده می ماند، مخالف انقلاب می شد. همان بهتر که مرد.

داوری اردکانی، رضا: نخبه بی بصیرت، خواص بی خاصیت، کسی که یورگن هابرماس او را تنها فیلسوف ایران خوانده است، کسی که چون به موسوی رای داده، باید برود بمیرد. کسی که علوم انسانی می داند و نه اسلامی، کسی که زیاد فلسفه می داند اما عقلش از یک دانشجوی بسیجی هم کمتر است. شاگرد فردید. کسی که همه از جمله سروش به او فحش می دهند، متهم به فاشیسم.

مشایی، اسفندیار: اسفندیار، روئین تن سیاسی ایران، رئیس رئیس جمهور، موسس مکتب ایرانی، دوست ملت اسرائیل، دارنده هفت پست ریز و درشت اقتصادی ورزشی فرهنگی سیاسی اجرایی.... تا لحظه تالیف ویرایش اول این فرهنگ لغات، کسی از پشت پرده او خبر ندارد، کسی که مثل شریعتی ریش و عمامه ندارد و در کار روحانیت و اسلام دخالت می کند ولی کسی به او نمی تواند بگوید تو. اسلام شناس مرتد، مرتد اسلام شناس، چشم رئیس جمهور،

احمدی نژاد، محمود: رئیس جمهور نهم و دهم. نام یکی از مریدان رئیس جمهور یازدهم (اسفندیار رحیم مشایی) است. یکی از زیر مجموعه های رئیس دفتر خود است. دارنده هاله نور. جمع اضداد.

رامین، محمد علی: ممدعلی توقیف، مو طلایی، قطب مخالف شمقدری، کلهر و مشایی، خنثی کننده سیاست های اوپن شمقدری در وزارت ارشاد، کسی که هر چه در این مملکت نوشته می شود را می خواند، از آلمان آمده است، اما به جای نخودچی کیشمیش، قیچی سوغاتی آورده است. در دوران دفاع مقدس که ما در حال جنگ سفت بودیم، او در آلمان در جبهه جنگ نرم مبارزه می کرد. ممدعلی قیچی. مملی با موهای طلایی.

کلهر، مهدی: نجات دهنده موسیقی ایران، کسی که باعث شد شادمهر عقیلی چند ماه اضافه تر در ایران بماند، گیسو پریشون، کسی که زنش را کتک بزند و دخترش پناهنده شود. نویسنده کتاب "نامه هایی به دخترم" درباره آزادی.

موسوی، میرحسین: سوسیالیست لیبرال. کمونیست امریکایی، اپورتونیست چپ نمای راست رو، کسی که زنش به جای او فکر می کند، کسی که زنش سومین روشنفکر جهان است، کسی که عقلش را دست دیگران بدهد، کسی که عقل نداشته باشد، اصولگرای اصلاح طلب، کسی که در عرض سه ماه از نخست وزیر مکتبی انقلاب به ضد انقلاب بدل شد. دارنده رکورد سرعت جهان در چند رشته. مردی که خودش خودش را نمی شناسد. کسی که فقط با خودش حرف می زند.

جاسبی عبدالله: امپراطور، کسی که برادر زنش شهید است، پس می تواند. نقطه وحدت اصولگرایان و اصلاح طلبان، موتلفه و کارگزاران. رئیس مادام العمر دانشگاه آزاد.

شریعتمداری، حسین: آرپی جی زن نظام. سنگربان خط مقدم انقلاب. کسی که در دفاع از اسلام فحش می نویسد. کسی که همواره از رئیس جمهور دفاع کرده، اما به ادعای مشایی، احمدی نژاد را قبول ندارد. نام فردی که نیمی از عمر خویش را در دادگاه مطبوعات بسر برده است. کسی که همواره متهم است، اما هیچ گاه محکوم نمی شود. ضد انقلاب آرزوی ساکت شدن او را به گور خواهد برد. شیرین عبادی از دست او سکته خواهد کرد. کسی که قبل از انتشار اخبار، تحلیل آنها را می داند. ستون امروز و دیروزش درباره یک موضوع می تواند 180 درجه تفاوت داشته باشد. یک بار وقتی در بیمارستان بود، سایت های طرفدار مشایی او را کشتند و دوباره زنده شد. نویسنده ستون گفت و شنود. مدیر مسئول کیهان، کیهان بچه ها و زن روز.

عسگر اولادی، حبیب الله: پسوند مسلمان هم دارد، ذاتش را خدا داند. کسی که چون رانت سیاسی داشت، رانت اقتصادی هم بدست آورد. حامی دولت در جاهایی که به اقتصاد مربوط نیست و مخالف او در جایی که به اقتصاد مربوط است. مبتکر نظریه "دولت خوب است به شرط آنکه به بازار کاری نداشته باشد". همین طور نظریه: "رساله فقاهتی است فقط در جایی که به بازار مربوط نباشد". قبلا هاشمی را مثل بت می پرستید، حالا نه. در دوران سازندگی معتقد بود سیاستهای هاشمی به نفع محرومین و مستضعفان است. از موسوی بدش می آید نه به خاطر فتنه بلکه به خاطر خودش. آخر "راست" است. پدرانش همه عالمان دین بودند، خودش هم نیز. چون خانواده اش برای انقلاب زحمت کشیده اند، پس انقلابی است و سهم دارد. در انتخابات سال 84 از احمدی نژاد حمایت نکرد، اما سهمش را تمام و کمال گرفت. هر کس مخالف او بود، متهم به کمونیسم و روس بودن می شد. فلذا در وصف او گفته اند:

از کرامات شیخ ما این است هر که با او نبود، بی دین است

عسگراولادی، اسدالله: او نیز چون برادرش. این چون آن، آن چون این. امپراطور اقتصادی ایران، حاجی ترانسفر. کسی که چون رانت اقتصادی داشت، رانت سیاسی هم بدست آورد.

شنگول و منگول و حبه انگور: نام سه تن از شخصیتهای افسانه ای در ایران. همچنین به سه تن از یاران صدیق دولت که کسی جرات انتقاد از آنان را ندارد، نیز گفته می شود. نفر اول که به دلیل استفاده از شاخ تقلبی، بی اعتبار شده بود، خیلی زود درگذشت. نفر دوم متهم به استفاده از رانت است. نفر سوم شخصیتی بسیار خوشحال و فرخنده دارد. در افسانه ها آمده است که "حبه انگور" به دلیل یاوه گویی درباره "مکتب بزها" از مزرعه اخراج و تا آخر عمر در غار زیست!...

از کرامات ِ دولت ِ کریمه! (جشنواره جوان ایرانی و حجاب)









.................

عکس های یواشکی و حرف های در گوشکی (فتوکاتورهای دهه چهارم مرداد1389)

http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/5/26/146425_122.jpg














3. حرکات جالب در اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور














1- اندازه گیری پهنای باند اینترنت کشور توسط تقی پور

2. خودکشی در تأمین اجتماعی

3. تقدیر سردار از سرباز نمونه

4. افتتاح معاملات آتی سهام

5. کار طاقت فرسای رحیمی و محمدی زاده

6. قلیان های 8 سیلندر!





Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن