۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

همه چی آرومه! هیچ ممه ای رو لولو نبرده! (وقایع اتفاقیه مرداد ماه 1389- بخش دوم)

این همه ممه! کی می گه کمه؟!

http://imghost.1x.com/12861.jpg

جمعی از مریدان "ممه دار" و "ممه خوار" ِ ما از سخنانِ گهربارِ اخیرِ قطب ِ عالم ِ امکان ، حضرت احمدی نژاد (دامت اکاذیبه) مبنی بر این که "ممه را لولو برده " ، ابراز ِ نگرانی کرده و از ما گلایه کرده بودند که چرا در پستِ پیشین به این امر ِ مهم نپرداخته ایم. ما از اوّل هم می دانستیم، این ادّعای رئیس جمهور محبوب و منتخب(!)، نمونه یِ بارز ِ شر اکاذیب و به قصد ِ شویشِ اذهان "ممه دوستان" ارجمند است! اصولاً کام ِ ایشان را با دروغ برداشته اند و مصداق کامل "جهان ندیده بسیار گوید دروغ" خودشان هستند و بس! مدرک و سندِ محکمه پسند ِ ما عکس زیر است و حاضریم هزارتا مثل ِ آن و بلکه بهترش را در هر دادگاهی که صلاح بدانند ارائه فرماییم:

http://ups.night-skin.com/uploads/89-5-1/1288368583.jpg

یک مرید اصفهانی تیز: اِگه این ممه ِس، پس چرا کمــِس؟! مال ِ خودمونا یه عالمه ِ س!

چنان که ملاحظه می فرمایید، اصلاً جای نگرانی نیست. بحمدلله ممه را لولو نبرده و سرجایش است؛ فقط - قربانش برویم- کمی استتار فرموده اند! لولو غلط می کند ؛ "چیز" می خورد، که ممه های دوستان ِ ما را ببرد! مگر شهر هرت است؟! مگر خودمان چلاقیم؟! خودمان می بریم! همه شان صحیح و سالم پبش ما هستند و در پستوی کشکسابی مان محافظت می شوند؛ ولی حفاظت از رأی های 20میلیون یک غازتان به ما رطی ندارد! اصولاً، ما هم از سیاست به کلی متنفرّیم و هم اینجور وقت ها زورمان به "لولو" نمی رسد! لامروّت بک هویی سنبه ی محترمشان، خیلی پرزور می شود! عقل حکم می کند که دنبه ی بی خطر را بچسبیم و سنبه ی خطرناک را رها کنیم!!!


از چندین و چند هنر حکیم مشائی!

اصولا مشایی هر بار که صحبتی می کند بعد از سخنرانی اش بایستی یا خودش یا اطرافیانش چندین بار اظهار نظراتش را اصلاح کنند و بگویند منظورش فلان چیز نبوده و فلان چیز بوده! پیشنهاد می شود مشایی از این پس نظراتش را بصورت اصلاح شده بیان دارد که هم وقت خودش را کمتر بگیرد و هم وقت دیگران را!

البته این روزها جدل های مشایی و کیهان هم وارد فاز جدیدتری شده است، مشایی گفته است:"حسین شریعتمداری اصلا فکر نمی کند و حرف می زند!"، البته خدا را شکر که آقای مشایی فکر می کند و حرف می زند و اصولا وقتی فکر می کنیم این حرف های مشایی فکر شده بیان شده است و فکر می کنیم که اگر روزی مشایی فکر نشده حرف بزند چه می گوید مخمان داغ می کند و دیگر نمی توانیم فکر کنیم!

مشایی همچنین گفته است:"برخي مي‌گويند آقا تو چرا آرامي و انقدر ساكتي!"؛ فکرش را بکنید الان که مشایی اینقدر آرام و ساکت است اینهمه به حرف هایش انتقاد می شود، اگر ایشان کمی از این حالت خجالتی و ساکت بودن در بیایند دیگر چه می خواهد بشود!

مصوبّات ِ آسمانی!

استاندار تهران گفت: "حتی يك مورد از مصوبات دولت روی زمين نمی ماند."

یکی از آگاهان در تکمیل صحبت های آقای استاندار گفت:"مصوبات دولت روی زمین نمی ماند زیرا ممکن است کسی پایش به لیوان چای بخورد و مصوبات خیس یا پاره شوند، به همین دلیل مصوبات را روی طاقچه می گذاریم، البته این مصوبات را به حال خود رها نمی کنیم و یک نفر را به خدمت گرفته ایم تا هر چند وقت یکبار مصوبات را گردگیری کند که خدایی ناکرده رویشان خاک نشیند!"

فقر یا گرسنگی؟! مسئله این نیست!

ثروتی (عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس) گفت:"منظور احمدی نژاد از نداشتن فقیر، این است که کسی از گرسنگی نخواهد مرد."

در همین راستا احتمالات زیر توسط "کشک سابی مولانا بدپیله" مطرح می شود:

1- منظور از حضور قدرتمندانه در جام ملت های آسیا این است که در مرحله ی گروهی این جام در میان چهار تیم چهارم نمی شویم!

منظور از عدم آلودگی آب تهران این است که در این آب زهرمار(!) ریخته نشده است!

2- منظور از ایمن بودن خودروها این است که خود به خود منفجر نمی شوند و پدالی به نام "ترمز" هم دارند!

3- منظور از امنیت پروازهای هوایی این است که صد در صد پروازها به سقوط منتهی نمی شود!

4- منظور پسرعمه ی من از اینکه کنکورش را خوب داده است این است که نفر آخر کنکور نشده است!

5- منظور از بامزه بودن "کشکیّات مولانا بدپیله" این است که کسی با خواندن این طنزها گریه نمی کند!

دوست دارم می دونی که این کار ِ دله

گناه من نیست؛ آزار دله!

ایرنا نوشت: «علیرضا افتخاری در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار به گرمی آقاي احمدي نژاد را در آغوش کشيد و گفت:"آقاي رئيس جمهور دوستت دارم." »

شنیده ها حاکی از آن است که ایشان یکی از اشعار قدیمی خود را به صورت زیر آپدیت نموده و در آلبوم جدیدش به احمدی نژاد تقدیم خواهد کرد:

«با تو بودن و نبودن/ مثل سیاه و سفیدن/ با تو بودن و نبودن/ مثل بیم و امیدن دوست دارم "سهام"ات رو داشته باشم/ دوس دارم تو باشی و "طرح تحول"(!)/ همه ی "اسامی" ات رو داشته باشم!»

* منظور از "سهام" در بیت فوق، سهام عدالت و منظور از "طرح تحول" طرح تحول اقتصادی است.

* منظور از "اسامی" نیز در این شعر هم همان اسامی مفسدان اقتصادی است که همچنان در جیب آقای دکتر قرار دارد!

لازم به ذکر است چند روز پیش نیز احمدی نژاد گفت:" بنده هيچ مشكلي در اسم بردن ندارم ولي اگر روزي بدانم كارها جلو نمي‌رود الا اينكه اسم‌ها را اعلام كنم اين كار را خواهم كرد."

Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن