۱۳۸۸ مهر ۲۲, چهارشنبه

از آسمان و ریسمان سیاست و فرهنگ! (ممنوع التّصویر شدن زیبای خفته نسناس و سفیدبرفی رقّاص+زبل خان همه جا!+خروس های ِ بی ناموس!)

ممنوع التصویر شدن زیبای خفته ی نسناس و سفیدبرفی رقّاص!


توزيع گسترده CD رقاصي چهره‌هاي كارتوني در تهران (خبرگزاری ها 20/7/88)
در پی انتشار خبر "توزيع گسترده CD رقاصي چهره‌هاي كارتوني" خبرنگار ایخما (خبرگزاری خانقاه مولانا بدپیله) را با "لوک خوش شانس" انجام داد، لوک خوش شانس ضمن تایید خبر فوق گفت: "متاسفانه گروه کثیری از شخصیت های کارتونی در یک پارتی شبانه شرکت داشته اند و ضمن انجام حرکات موزون اقدام به انجام حرکات ناموزون نیز کرده اند."
"پرفسور بالتازار" توزیع این سی دی و تصاویر موجود در آن را تکان دهنده خواند و گفت: "بایستی به شدت با این گونه حرکات برخورد شود."، ایشان همچنین پیشنهاد داد در اولین فرصت نام تمام این چهره های کارتونی در لیست سیاه قرار بگیرد و همه شان را ممنوع الچهره اعلام کنند!
گفته می شود در این مجلس برخی از شخصیت های کارتونی از برخی مواد نیروزا استفاده کرده اند، "بامزی" ماده ای مخدر به نام "عسل" و "ملوان زبل" از "اسفناج" استفاده کرده و با استفاده از نیروی کاذبی که بدست آورده اند تا صبح به رقص و پایکوبی پرداخته اند.
در همین راستا "زیبای خفته" با ارسال نامه ای به خبرگزاری ها حضورش در سی دی فوق را به شدت تکذیب کرد و همه ی آن رقص ها را کار فتوشاپ دانست، همچنین "تام" و "جری" نیز در تماسی با واحد طنز سایت عصر ایران متذکر شدند حرکاتشان در سی دی مذکور تنها ورزش صبح گاهی بوده است و اصلا رقص و حرکت موزونی در کار نبوده است!
همچنین شنیده شده است که پس از بوجود آمدن شایعاتی مبنی بر حضور "پینو کیو" در این مجلس، "فرشته مهربون" قهر نموده و مهریه اش را هم به اجرا گذاشته است، متاسفانه با توجه به آدم شدن پینو کیو فرشته مهربون دیگر نمی تواند متوجه بشود که کدام حرف پینو کیو راست است و کدام دروغ؟!، زیرا که پینو کیو پس از انسان شدنش اگر دروغ بگوید دماغش بزرگ نمی شود و به همین دلیل درصد دروغ گفتنش هم بالا رفته است!
آخرین اخبار تایید نشده نیز حاکی از آن است که "مخمل" و "شرک" از گردانندگان اصلی این مراسم هستند که توانستند با اغفال تعداد زیادی از شخصیت های کارتونی و دعوت آنها به چنین مجلس لهو و لعبی، از این مراسم فیلم تهیه کرده و آن را در سطح وسیع در شهر منتشر کنند و سود زیادی را به جیب بزنند.

*************************
زبل خان اینجا، زبل خان اونجا، زبل خان همه جا!
(گشت نامحسوس ارشاد در نمایشگاه ناجا!)


در خبرها می خوانیم که رزمی کاران خانم و آقای نیروی انتظامی در یک اقدام عجیب در نمایشگاه نیروی انتظامی با یکدیگر گلاویز شده و حرکاتی نمایشی انجام داده اند!
در سایتی دیگر و از قول رادان می خوانیم: "گشت هاي نامحسوس ارشاد را راه اندازي کرده ايم!"
در همین راستا و از آنجا که از قدیم گفته اند "چراغی به خانه رواست به مسجد حرام است"، برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی پیشنهاد می شود در تمام نمایشگاه هایی که برگزار خواهد شد از این گشت های نامحسوس راه اندازی شود!

دو سئوال غیر مرتبط :
سئوال اول: به نظر شما اگر در یک دانشگاه یک دختر و یک پسر با یکدیگر پینگ پونگ و یا شطرنج بازی کنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟!
پاسخ:
الف. رئیس دانشگاه مجبور به استعفا می شود.
ب. بیست و سی با تهیه گزارشی از این جریان این اتفاق را برنامه ریزی شده و هدفمند از سوی آن ور آبی ها می داند!
ج. دختر و پسر مذکور به دلیل نشر اکاذیب، اقدام علیه امنیت ملی و ... به شونصد ترم محرومیت از تحصیل محکوم می شوند.
د. هیچ اتفاقی نمی افتد.


سئوال دوم: فکر می کنید اگر نیروی انتظامی مشاهده کند که یک دختر و پسر رزمی کار در پارک تمرینات ورزشی می کنند چه اقدامی را انجام می دهد؟!
پاسخ: سئوال غلط است زیرا هیچ گاه یک دختر و پسر رزمی کار در پارک با یکدیگر تمرینات ورزشی انجام نمی دهند.

پرسیدن مجدد سئوال دوم با کمی تغییرات: حالا شما فکر کنید چنین اتفاقی بیفتد، فکر می کنید نیروی انتظامی چه عملی انجام می دهد؟!
پاسخ: نیروی انتظامی برای برخورد با این دو نفر نزدیک آنها می شود، اما وقتی به آنها نزدیک تر می شود متوجه می گردد آنها همکاران خودشان هستند و آنجا هم پارک نیست، بلکه نمایشگاه ناجا است!

************************

خروس های بی ناموس!


مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی ایران: صادرات مرغ منتفی شد! (عصر ایران)
شنیده می شود پس از انتشار رسمی خبر فوق گروهی از خروس ها با ارسال نامه ای سرگشاده رضایت مندی خود را از این تصمیم اعلام داشته اند، در این نامه همچنین از مسئولان خواسته شده است که در صورت امکان، واردات مرغ را آزاد نمایند، البته این خروس ها توصیه کرده اند در صورتی که تصمیم به واردات مرغ شد از کشورهای چین و ژاپن و ... مرغ وارد نکنند، چون مرغ های آنجا گوشتی نیستند ؛ این خروس ها مرغ های هلندی را پیشنهاد داده اند.
در انتهای این نامه آمده است: "اگر تصمیم به واردات مرغ کردید دقت کنید مرغ ها پرکنده باشند، البته فکر بد نکنید، ما این را به این خاطر می گوییم که مرغ های پرکنده آماده ی آماده هستند، البته منظورمان آماده ی آماده برای طبخ است!

Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن