۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه


سال 1390 به روایت مولانا بدپیله

(1)

فوتبالِ بانوان

خبرگزاری پارس : تیم ملی فوتبال با تیم ملی بانوان بازی دوستانه انجام می دهد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال با تیم ملی بانوان بازی دوستانه انجام می دهد

به گزارش خبرگزاری پارس(فارس سابق) اسفندیار رحیم مشایی رئیس فدراسیون فوتبال کشور که با حفظ سمت سرمربی گری تیم ملی فوتبال کشورمان را هم بر عهده دارد، گفت: تا پایان ماه مرداد، تیم ملی فوتبال با تیم ملی بانوان بازی دوستانه انجام می دهد.

وی همچنین از همکاری سرمربی دروازه بانان کشور با تیم ملی بانوان خبر داد و گفت: قرار است آقای بقایی دروازه بانان تیم ملی بانوان را برای مسابقات جام جهانی که در کشور امریکا برگزار می شود، آماده کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور و نماینده ویژه ایشان در فدراسیون جهانی فوتبال زنان، همچنین درباره پوشش تیم ملی بانوان گفت: در گذشته موانعی در سر راه تعالی ورزش قهرمانی در کشورمان وجود داشت، اما امروزه ما می کوشیم تا نشان دهیم که بانوان کشورمان نه در فوتبال و نه در پوشش هیچ تفاوتی با قهرمان جهان ندارند.

وی افزود: کاری می کنیم که اگر رنگ پیراهن های دو تیم عوض شود، هیچ کس نفهمد که این تیم ماست که بازی می کند یا امریکا.

معاون اول و دوم و سوم رئیس جمهور درباره هم گروه شدن با تیم ملی اسرائیل گفت: امروز برای اولین بار ما با این تیم بازی می کنیم تا با زدن ده گل به آنها نشان دهیم که در این سالها، مسئولان فوتبال ما اشتباه می کرده اند که از اسرائیل می ترسیده اند.

رئیس انجمن دوستی ایران و اسرائیل افزود: باید نشان دهیم که اسرائیل ترس ندارد، اتفاقا خیلی هم کشور زیبا و توریستی است.

وی ابراز امیدواری کرد ده گلی که تیم ملی بانوان ایران به اسرائیل می زند، باعث لطمه به روابط دوستانه دو کشور نشود.

(2)

شعارها و پارچه نوشته های روز قدس در سال 1390

جمهوری ایرانی، با مکتب ایرانی، حق مسلم ماست

مکتب ما ایران است، دشمن ما اسلام است

نه غزه، نه ایران، سفر بریم به لبنان

لبنان چقدر قشنگه، سد حسن مبارکش باد

غزه ریزه میزه، پر از بچه مریضه

ما مردم ایرانیم، در خانه مان می مانیم

هر قدر اسرائیل خشن تر شود، ما از جایی که هستیم تکان نمی خوریم تا دشمن بفهمد که ایرانی یعنی چه؟!

به کوری چشم دشمنان ما با ملت اسرائیل دوست می شویم تا پشت دولت اسرائیل خالی شود

ما با ملت اسرائیل دوست بودیم و هستیم، چون حرف مرد یکی است

ما مکتب ایرانی خود را به همه جا صادر می کنیم، حتی بوسیله اسرائیلی های ایرانی الاصل

ما کوکا کولا، پپسی و فانتا می خوریم تا دشمن بداند سلاح هایش در ما کارگر نیست

ای اسرائیل آنقدر به غزه حمله کن تا حمله دانت پاره شود

ای امریکا بدان که آن غزه را لولوی اسرائیل نخواهد برد.


(3)

خاطرات یک مسئول متعهّد

ساعت 10 صبح

امروز آزمون استخدام منشی شرکت است

منشی قبل آقایی بود که از تلفن بیت المال زیاد استفاده می کرد. دستور دادم اخراجش کنند. همچنین دستور داده ام آگهی بزنند: "به یک خانم منشی مجرد تحصیلکرده با روابط عمومی عالی نیازمندیم."

خانم باشد بهتر است. هر چه باشد بهشت زیر پای مادران است. از دامن زن است که انسان به معراج می رود. خانم ها کلا روابط عمومی شان بهتر است. برای شرکت هم مفید خواهد بود. ضمنا صبر و تحمل بیشتری هم دارند، باعث می شود که انسان در چنین محیط هایی بهتر به خلق خدا کمک کند

ضمنا اگر متاهل باشد، تمام فکر و ذهنش درگیر امور خانه است و به کارهای شرکت نمی رسد. زن باید بایستد در خانه کمک شوهر، تازه اگر ما یک خانم دم بخت را استخدام کنیم، می شود کمک خرج خانواده اش در تهیه جهیزیه و اینها و ... .

ساعت 11 صبح

یکی دو نفر آمده اند که حجابشان خیلی افراطی است!! همین ها هستند که الگوی غلط از دین ارائه می دهند!! آدم جرات نمی کند سرش را بالا بیاورد ببیند منشی است یا ارباب رجوع!! ردشان کردم رفتند!!

ساعت 2 بعد از ظهر

خانمی آمد نسبتا جوان، تحصیلکرده. به دید خواهری زیبا می نمود، مشکلش البته این بود که موقع نماز جماعت همه کارمندها رفتند نمازخانه، ایشان مشغول صحبت با تلفن همراه بودند. البته تلفن همراه ایشان دلیل بر مرفه بی درد بودن ایشان نیست!! بهتر است منشی همواره در دسترس باشد، شاید شبی نصفه شبی، مسئله ضروری پیش آمد

نمازشان را عرض می کردم، درست است نماز نیامدند ولی خوب، ما که حق نداریم اموال بیت المال و فرصت های شغلی را فقط در اختیار یک قشر خاص قرار دهیم. فقط که نباید مذهبی ها استخدام شوند!! اصلا کی گفته اینهایی که ظاهر مذهبی دارند بهترند. شاید پدر و مادرشان خشکه مذهب بوده اند و اینها از آنها تبعیت کرده باشند

هدف این است: افرادی را که ظاهر مذهبی ندارند به راه بیاوریم. همین درسته که مانتویشان خیلی کوتاه است ولی من قول می دهم از امروز تا یک مدت کوتاه دیگر تحت تاثیر جو مذهبی حاکم بر اداره هدایت و نماز خوان شوند

ساعت 3 بعد از ظهر

راستی یادم رفت بگویم ایشان رسما استخدام شده اند. مصاحبه و اینها لازم نبود. البته سوالاتی چند پرسیدم. مشکل خاصی نداشتند. یک کم آرایششان غلیظ بود که آن هم ناشی از جو غلط جامعه است و الا ذاتشان که پاک پاک است. نمی شود قضاوت کرد. از فردا مشخص می شود... از فردا یک روز دیگر برای خدمت به خلق خدا شروع می شود.

Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن