۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

"رأی ِ سبز دزد" ، "شال ِ سبز دزد" می شود! + وقتی حسین بازجو کاریکلماتوریست می شود!

(1)
"رأی ِ سبز دزد" ، "شال ِ سبز دزد" می شود!


خلق را تقلیدشان بر باد داد
ای دوصد لعنت بر این "بوزینگان"!

"دزدیِ رأی" عجب دزدی پرمنفعتی است
که گرش بازستانند، شود "شالی سبز"!

(2)
کاریکلماتورهای "حسین بازجو"

خبر آنلاين : تهيه كنندگان برنامه رو به فردا براي انتخاب طرف مناظره با افراد بسياري از جبهه اصلاحات از جمله كساني نظير انصاري، منتجب نيا، مسجد جامعي و... تماس گرفته بودند كه هيچيك از آنها حاضر به مناظره با شريعتمداري نشده بودند.
كيهان با طرح اين موضوع نوشت:
مناظره سه شنبه شب شريعتمداري با مصطفي كواكبيان بازتاب هاي بسيار گسترده اي پيدا كرد و موجي از تشكر و ابراز علاقمندي مردم را در پي داشت. خبرنگاران كيهان از سراسر كشور گزارش مي دهند كه بازتاب هاي سخنان حسين شريعتمداري كه در آن با ارائه سند نشان داده شد چگونه فتنه گران در حال اجراي مو به موي سناريوهاي موساد و سيا در ايران بوده اند، بسيار وسيع بوده است. بلافاصله پس از اتمام مناظره هزاران پيامك ميان بخش هاي وسيعي از جوانان مومن و مردم تهران در ديگر شهرهاي كشور مبادله شد كه مضمون همه آن ها تشكر از اين روشنگري ها بود. برخي از انبوه تماس گيرندگان ضمن قدرداني از صدا و سيما به ديرهنگام بودن اين اقدام نيز اشاره مي كردند!

صبح روز چهارشنبه هم گزارش هاي مختلف حكايت از آن داشت كه اين مناظره روي توده هاي وسيعي از مردم تاثير داشته است. از ساعات آغازين روز چهارشنبه همكاران روزنامه كيهان با تماس هاي متعدد و بسيار پرحجم مردم و سيل نمابرها و ايميل هاي آنها مواجه بودند كه تاكيد داشت مناظره مزبور مصداق روشني از آگاهي بخشي و بصيرت زايي موردنياز مردم است!
به عنوان يكي از جالب ترين نمونه ها بايد به نظر تعدادي از تماس گيرندگان با كيهان اشاره كرد كه خود را از هواداران موسوي معرفي مي كردند و ضمن پوزش از تصور قبلي خود نسبت به مدير مسئول كيهان تاكيد داشتند كه با استدلال هاي شريعتمداري چهره حقيقي فريب دهندگان خود را شناخته اند.
برخي منابع در سازمان صدا و سيما هم به كيهان گفتند بيشترين تماس هاي دريافتي اين سازمان در روز گذشته مربوط به اين موضوع بوده است!...
خدا را صدهزار مرتبه شکر که در این مملکت گل و بلبل، همه چی مالیّات دارد، الّا دروغ ؛ وگرنه این جناب "حسین بازجو"یِ نازنینمان و عوامل و اذناب مه جبینشان مجبور می شدند ، روزی نامه ی وزین پرخواننده ی "کیهان" را بفروشند تا خرج دروغ های شاخدارشان را درآورند!

اندر کرامات "حکیم اسی جون نتانیاهو"!




حضرت نوح و ابوعلي سينا از نگاه "اسی جون نتانیاهو"!
رحیم مشايي در پانزدهمين جشنواره تحقيقاتي علوم پزشكي رازي گفت: حضرت نوح با 950 سال عمر نتوانست مديريت جامع كند چرا كه عدالت را ايجاد نكرده است. وي در ادامه افزود: شايد بوعلي‌سينا در عصر خود قامتي برجسته داشته اما قرار نيست افتخار هزار سال بعد آدميان نيز باشد و اين نشانه فقر انسان‌ها در دهه‌هاي بعدي است چرا كه نشان مي‌دهد فرصت شكوفايي در دوره‌هاي متعدد پديد نيامده است. با توجه به آنچه خوانديد و احتمالا الان مشغول سه باره و چهارباره خواني‌اش هستيد تا بلكه بتوانيد بخشي از ابعاد و زواياي هنري، تاريخي، فلسفي و عروضي - قافيه‌اي‌اش را درك كنيد، مي‌توان به اين نتايج رسيد:
1) در زمان حضرت نوح سهام عدالت، دادگستري، سفر استاني، سهميه نوروزي بنزين و وكيل تسخيري وجود نداشت، پس احتمال وجود عدالت در آن دوره بسيار بعيد است.
2) در زمان حضرت نوح هنوز ميوه فروشي و قصابي جنب خيابان پاستور تاسيس نشده بود تا مردم سراسر عالم بتوانند مايحتاج شان را با قيمت ارزان از آنجا بخرند و هم عدالت برقرار شود و هم دچار فقر نشوند و به خوردن نان و سيب زميني نيفتند تا يك بچه مايه داري مثل ابوعلي سينا (كه هر روز نان و بوقلمون مي خورده) سر فرصت هي پيشرفت نكند و سالها و قرنها افتخار يك ملت باشد طوريكه مردم چند صد سال بعد، او را حتي از سياستمدارانشان هم بيشتر قبول داشته باشند!
3) و بالاخره اين كه پس از اين سخنراني بود كه براي اولين بار در تاريخ، قد هم جزء برجستگي هاي يك آدم به حساب آمد!


ماركوپولولوژي آقاي رئيس!

خبر: به گفته رئیس سازمان ميراث فرهنگي سفر ماركوپولو سياسي بوده و هدف او اين بوده كه غرب را در برابر شرق مطرح كند و شايد بتوان گفت سفر ماركوپولو جنبه جاسوسي داشته و هدف او جمع‌آوري اطلاعات براي غربي‌ها بوده است زيرا جاده ابريشم براي آنها بسيار مهم بوده و از طريق آن استفاده‌هاي اقتصادي زيادي داشتند.
در ادامه فهرست ساير جاسوسان خودفروخته و جيره خواران استكبار به اطلاع آن مقام حافظ ميراث فرهنگي و اطلاعاتي و جاسوس رسوا كني مي‌رسد:
الف) گاليور كه با سوء‌استفاده از قدبلندش داخل منازل اهالي لي لي پوت را ديد مي زد و راپرتهاي اطلاعاتي اش را در اختيار غربي‌ها قرار مي داد و به عوامل فريب خورده لي لي پوتي هم اجازه مي داد ديش هاي شان را روي كله او كه مكان مرتفعي بود بكارند تا از دامنه برد پارازيتهاي موجود خارج شود.
ب) شازده كوچولو كه به قصد جاسوسي براي سياره هاي غربي با تيپ و ظاهر تهاجم فرهنگي شده به زمين آمد تا پيمان كاران چيني سازنده بزرگراه تهران – شمال را گول بزند ببرد بين سياره اش و سياره غربي ها اتوبان بكشد كه با حضور به موقع چيني هاي حرمت نان و نمك نگه دار ، با نيش يك ماراز خود گذشته به سياره اش ديپورت شد.
ج) رابينسون كروزوئه كه قصد داشت با موبايل مجهز به دوربين 8 مگا پيكسلي اش به شرق سفر كند و از شلوغ كاريهاي دو – سه شرقي مساله دار عكس و فيلم تهيه كند و براي رسانه هاي معلوم الحال بفرستد كه خوشبختانه با سوراخ به موقعي كه در كشتي نامبرده ايجاد شد داغش به دل خودش و موبايلش ماند!
Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن