۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

وقتی "دروغ گویان کم حافظه می شوند" یا "تو خود حدیثِ مفصّل بخوان از این مجمل"!

روایت ِ یکم:
گزارش "مهر" و "ایلنا" از سخنان نماینده رهبر در دانشگاه ها
در روز یک شنبه 22 آذر 88

نماينده ی رهبري در دانشگاه ها: « ۷۰ درصد دانشگاهيان به احمدي نژاد راي ندادند.» آقاي محمديان مي گويد: «شرايط مثل قبل نيست.»
محمد محمديان، رئيس نهاد نمايندگي رهبر در دانشگاه هاي ايران گفته است: «بخش عمده اي از دانشگاهيان در انتخابات رياست جمهوري به محمود احمدي نژاد راي نداده اند.»
او که روز یک شنبه 22 آذر 88 در گردهمايي رئيسان دانشگاه هاي علوم پزشكي ايران در تهران صحبت مي كرد، گفت: "در دانشگاه ها شرايط مثل قبل نيست و واقعيت را نمي‌توان كتمان كرد."
آقاي محمديان گفت: "بر اساس آمارهاي موجود هفتاد درصد دانشگاهيان به كسي راي داده‌اند كه اكنون در راس مديريت كشور نيست اين مسئله به نوعي دلسردي ايجاد مي‌كند."
وی افزود: "مشكل اصلي كه در اين چند ماه به وجود آمده باعث شد به دلايلي بخشهايي از جامعه به هم تنه بزنند و تعادل جامعه به هم بخورد كه در اين ميان عدّه‌اي هم زمين خورده‌اند."


روایت دوم:
گزارش ِ خبرگزاری ایرنا از تجمع روز یک شنبه 22 آذر 88 در دانشگاه تهران:
"فرار دانشجویان سبز از دستِ خبرنگار صدا و سیما"


جمعي از حاميان مير حسين موسوي نامزد شکست خورده انتخابات که در مقابل دانشکده فني دانشگاه تهران تجمع کرده بودند با ديدن دوربين هاي صداوسيما فراري شدند.
آنان که تعداد آنان نسبت به روزهاي گذشته ريزش زيادي پيدا کرده بود، در حالي در دانشگاه تهران تجمع کردند که انبوهي از دانشجويان در اعتراض به اهانت به ساحت امام راحل در مسجد دانشگاه تهران تحصن کرده بودند.
اين تجمع کنندگان در حالي که شعارهاي نترسيد نترسيد ما همه با هم هستيم مي دادند با ترکيدن يکي از بادکنک هاي خودشان ترسيده و به سمت داخل دانشگاه فرار کردند.در حالي که اين افراد به سمت دانشکده فني دانشگاه تهران در حرکت بودند حضور دوربين صداوسيما باعث ترس آنان شده و آنان را فراري داد.
اين افراد سپس به سمت دانشکده فني دانشگاه تهران رفته و در آن جا بر زمين نشستند و اعلام کردند تا زماني که رئيس دانشگاه استعفا نکند بر زمين مي نشينند.آنان با شعارهاي "دانشجوي با غيرت، حمايت حمايت" از ديگر دانشجوياني که از دور به آنان نگاه مي کردند خواستند که به آنان بپيوندند؛ ولي دانشجويان فقط آنان را نظاره کردند. آشوبگران زماني که با بي توجهي دانشجويان مواجه شدند پس از 20 دقيقه به تجمع خود پايان دادند.

روایت ِ سوم:
گزارش ِ خبرگزاری فارس از تجمع روز یک شنبه 22 آذر 88 در دانشگاه تهران:
"فرار خبرنگارِ صدا و سیما از دست دانشجویان سبز"

خبرگزاری فارس در گزارش تجمعات امروز دانشگاه تهران آورده است: "حامیان موسوی امروز در دانشگاه تهران اعلام كردند تا زمان استعفای فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران تحصن می‌كنند".

عده‌ای از حامیان موسوی كه روز گذشته در پشت اصلی دانشگاه تهران تجمع اعتراض‌آمیز برگزار كرده بودند، از ساعت 12 امروز در اعتراض به اقدام صدا و سیما درباره اهانت به تمثال امام‌خمینی(ره) از مقابل دانشكده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران تجمع خود را آغاز كرده و با همراه داشتن نمادهای سبزرنگ و در دست داشتن تصاویر زندانیان سیاسی و سر دادن شعارهای «خاتمی، خاتمی»،«یا حسین، میرحسین» از مقابل مسجد دانشگاه تهران عبور كرده و در پشت در اصلی دانشگاه تهران به سردادن شعارهای خود ادامه دادند.
از نكات جالب در این تجمع آن بود كه در این بین تعدادی از حامیان موسوی بادكنك‌های سبز را همراه خود داشتند.
در ساعت 13:10 حامیان موسوی در اصلی دانشگاه تهران را ترك كرده و به سمت دانشكده فنی حركت كردند. در این بین حامیان موسوی مقابل دوربین‌های واحد مركزی خبر كه در حال تصویربرداری از حاشیه‌های تجمع در دانشگاه تهران بود، ایستاده و شعارهای «ننگ ما، ننگ ما، صدا و سیمای ما» ، « بیست و سی حیا كن دانشگاهو رها كن» را سر دادند.
در ادامه این تجمع حامیان موسوی با حضور در مقابل دانشكده فنی دانشگاه تهران به حالت تحصن در مقابل این دانشكده نشسته و اعلام كردند تا فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران استعفا ندهد به تحصن خود ادامه خواهند داد و با سردادن شعارهای«دانشجوی باغیرت حمایت حمایت» ، «‌تا استعفا نگیریم؛ سر كلاس نمی‌ریم» سعی داشتند سایر دانشجویان را - كه تماشاگر این تجمع بوده و دور آنان ایستاده بودند - به این تحصن ترغیب كنند.
در این بین كه دوربین‌های واحد مركزی خبر در حال تصویربرداری بود ناگهان عده‌ای از حامیان موسوی به این دوربین‌ها حمله كرده و خبرنگار واحد مركزی خبر با دیدن هجوم آن ها به سمت خود، به سمت جنوب دانشگاه تهران حركت كرد و مسئولان حراست دانشگاه با قرار گرفتن در مقابل حامیان موسوی از ادامه حركت آن ها به سمت این خبرنگار جلوگیری كردند.
پس از این اقدام حامیان موسوی، نماینده انجمن اسلامی دانشگاه تهران در سخنانی گفت: "طبق دموكراسی، رئیس دانشگاه باید به صورت آزادانه انتخاب شود و تمامی دانشجویان سبز با آزادی سبز موافقند و تا فرهاد رهبر رئیس فعلی دانشگاه تهران استعفا ندهد و یا از دانشجویان عذرخواهی نكند هر روز در دانشگاه تهران همین بساط برپا خواهد بود."
تجمع حامیان موسوی در ساعت 14 به پایان رسید و آن ها به نشانه اعتراض در راهروهای دانشكده فنی حضور پیدا كرده و در كلاس‌های درس خود حاضر نشدند.

روایتِ چهارم:
گزارشِ کیهان از وعده ی سرکوب و شکست سرانِ فتنه


کی جرأت دارد روی حرف جناب "حسینِ بازجو" و شاگرد خلفشان "شجونیِ خرخره جو" حرف بزند!


بعد التّحریر:
مشکلی دارم ؛ ز دانشمندِ "میهن" بازپرس
توبه فرمایان، چرا خود توبه کمتر می کنند؟!

* نه ، ببخشید! سؤالم این است که:
- "با این همه خبرگزاری و روزنامه و صدا و سیما و مسئول صادق و بی ریا و پاسخ گوی خادم ، چرا مردم برای اطّلاع از کوچک ترین اخبار مملکت ِ گل و بلبلشان به رسانه های گروهی بیگانه از جمله رادیو و تلویزیون های "بی بی سی" ، "امریکا" ، "آلمان" و "فردا" متوسّل" می شوند؟!"

* پاسخ منطقی:
- "برو بابا حال نداری! واقعاً که!..."

Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن