۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

اخبار ِ روز 17 شهریور 1389 به روایت IBNA (خبرگزاری کشکسابی ِ مولانا بدپیله)

سالگرد

لایحه‌ تعطیلی "سالگردِ شایعه یِ فوت آیت الله جنتی" به مجلس تقدیم شد.

راز ِ جاودانگی!

بنا بر آخرین گزارش‌های رسیده از عالم معنا، آیت الله جنتی هنگام مواجهه با عزرائیل، به شیوه ی ِ یکی از نوابغ صدرِ اسلام، کشف عورت نموده و مأمور خداوند را از انجام ِ وظیفه توبه کار فرموده اند.

عناصر فتنه

از این سخن سردار فضلی که گفته: "نیمی از عناصر فتنه سال گذشته به آغوش اسلام و انقلاب بازگشتند" می توان نتیجه گرفت که نیمی از فتنه زیرِ سر هاشمی رفسنجانی بوده است.

لازم به ذکر است نیمه ی دیگر عناصر فتنه ، به علت ممنوع بودن "هم آغوشی در انفرادی" و اتمامِ شیشه هایِ خالیِ نوشابه، بدون "آغوش" مانده‌اند.

تکرار ِ تاریخ : 17 شهریور 57 و 7 دی 88 + شاهکارهایِ احمد جنّتی و پسرخوانده اش!

تکرار تاریخ (1)

هفده شهریور سال 57 ؛ اطلاعیه فرماندار نظامی تهران

"امروز صبح در میان تظاهر کنندگان تعدادی معلوم الحال آشوب طلب[!] که روشن است با پول و نقشه خارجی عمل کرده و از پشتیبانی بیگانکان برخوردار هستند، با مواد آتش زا به نام کوکتل مولوتوف، مشعل های افروخته، کارد و چاقو در نواحب مختلف شهر، مبادرت به تعارض به جان و مال مردم کرده و چندین محله را به آتش کشیده و با نهجوم و تعرض به ماموران و سربازان تعدادی سرباز را مجروح کرده..."

هفتم دی ماه 88 اعلامیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

"عاشورای امسال در حالی که سراسر کشور غرق در ماتم و اندوه سرور و سالار شهیدان بود ..جریان اهانت گرا و اسلام ستیز با پشتیبانی و هدایت رسانه هاب بیگانه و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و به خیال باطل خود... جبهه قلیل و باطلی را در برابر مردم مسلملن ایران شکل دادن دو... با کف و سوت و تخریب اموال عمومی، سنگ پراکنی به صفوف نمازگزاران ظهر عاشورا، جسارت به قرآن کریم [!] و حمله به مساجد و حسینیه ها، کارنامه سیاه وارثان یزید(!) را سیاه تر کردند..."

تکرار تاریخ (2)

شاهکارهایِ احمد جنّتی و پسرخوانده اش!

پدر خوانده: احمد جنتی

دست بوسی ِ سنّتی!

***************************

پسرخوانده: محمود احمدی نژاد

دست بوسیِ مدرن!

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:HBQLD89_f-mmjM:https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhbLyupOQv50_9E3EzC37cTi8107YnKr-wrtl-b8Ev7dFHOIwJdoXa4Th1vu7zGrNyTAIWkpWjbkkU2-rh4zNSFMDEJcoQ1VPqa8rTOZH2MS3J8J_agDsghRC7G9PwIWH2s8mcdgptMhW_X/s320/ah-kh.jpg&t=1


شانه بوسی به دلیل ِ ترس از سرایت ِ سرما خوردگی به آقا

http://rajanews.com/Files_Upload/4115.jpg


Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن