۱۳۸۹ خرداد ۱۰, دوشنبه

"هنر" نزد "چاوزیان" است و بس!



http://freezpic.com/images/0ld5074pu2wgl6ix83s.jpg

در خبرها می خوانیم:
"چاوز وبلاگ زد."

پیش بینی می شود در آینده ای نه چندان دور و در آستانه ی حماسه ی راستین 22 خرداد 88، شاهد این کامنت در وبلاگ رئیس جمهور محبوب و منتخب کشورمان (آخ چِشَم!) باشیم:

"سلام محمودجون، وبلاگ خوبی داری، مطالبش هم خیلی خوبه، به منم سر بزن، اگه با تبادل لینک موافقی اول منو با اسم «هوگو خوشتیپه» یا "دیکتاتور بزرگ" لینک کن بعد بیا بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم!"


***

با توجه به اینکه در خبرها می خوانیم:"قیمت ماده مخدر شیشه 85 درصد ارزانتر شده است." همچنین با توجه به این گفته ی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر:"مردم از دسترسی آسان افراد به مواد مخدر ناراضی هستند."، در ابتدا کمی متعجب می شویم که چطور هم قیمت مادّه ی مخدر پایین آمده است و هم دسترسی به آن آسان تر شده است؛ سپس با توجه به سابقه ی وزارت بازرگانی در مورد شیر رایانه ای، که هم گرانش کرد و هم دسترسی مردم به شیر آسان تر نشد را به یاد می آوریم و پیشنهاد می کنیم از این پس مبارزه با مواد مخدر ، زیر مجموعه وزارت بازرگانی شود!
***

لاریجانی گفت: "نان عده ای در راه اندازی دعوا است." در همین راستا سه گروه که از راه اندازی دعوا نان می خورند کشف شدند:

گروه اول: برخی برای شعله ور کردن آتش دعوا هیزم می آورند و آن را در محل دعوا به قیمت خون پدرشان به فروش می رسانند. این افراد در برخی مواقع نیز اقدام به فروش بنزین برای شعله ور کردن هر چه بیشتر آتش در محل دعوا می کنند!

گروه دوم: برخی نیز در هنگام بروز دعواها گوشه ای می ایستند و با حالت تاسف سری تکان می دهند، این افراد هرچند خیلی دوست دارند وارد دعوا بشوند و آنها هم فکی را پایین بیاورند اما خودشان را کنترل می کنند و با عدم دعوا از خود چهره ای مثبت و موجه به نمایش می گذارند. این افراد پس از چندی که دعواکنندگان خسته شدند و کنار کشیدند مناصب آنها را تصاحب می کنند!

گروه سوم- برخی نیز نانشان در گرو آشتی دادن ها می باشد، این افراد علاوه بر اینکه عزیزدل هر دو طرف می شوند می توانند از شیرینی های آشتی کنان دو طرف بهره مند گردند!
***

معاون اول رييس‌جمهور (رحیمی) گفت:"استاندار در انتخاب يارانش دقت كافي داشته باشد."

یکی از آگاهان در این مورد گفت: همانطور که رئیس جمهور در انتخاب معاونانش دقت کافی دارد یک استاندار نیز بایستی در انتخاب یارانش با دقت عمل کند تا خدایی ناکرده مثلا یک نفر خودش را به عنوان دکتر وارد مجموعه نکند!
***

یک سئوال: در خبرها می خوانیم: "متقاضیان اخذ گواهینامه رانندگی همزمان می توانند داوطلب اهدای عضو شوند."؛ به نظر شما چه رابطه ای می تواند میان گرفتن اخذ گواهینامه ی رانندگی و داوطلب شدن اهدای عضو وجود داشته باشد؟!

الف. فردی که گواهینامه ی رانندگی می گیرد بیشتر در یک ماشین در حال حرکت حضور خواهد داشت!(ضمنا به یاد آورید ناامنی جاده ها و استاندارد نبودن خودروها و عدم فرهنگ رانندگی خودمان را)

ب. اصولا اعضای افرادی که مرگ مغزی شده اند برای اهدای عضو استفاده می شود.

ج. موارد الف و ب با هم!

***

خبر: "قطع پخش تلویزیونی نشست خبری رییس مجلس پس از قطع‌های مکرر"

به نظر شما تفاوت یک بازی فوتبال میان دو تیم اروپایی و نشست خبری رئیس مجلس کشورمان در چیست؟!

گزینه ی اول: مورد اول از آن طرف دنیا بصورت مستقیم و بدون هیچ مشکلی پخش مستقیم می شود و مورد دوم دچار اشکالات فنی می گردد!

گزینه ی دوم: اگر در پخش مورد اول خللی صورت گیرد ده دفعه مجری تلویزیون عذرخواهی می کند و هر بار یک توجیه مختلف برای علت قطع شدن برنامه می بافد، اما در مورد دوم مجری ها بی خیالی طی می کنند و با خیال راحت به ادامه ی برنامه می پردازند!...

Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن