۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

30 درصد یا 300 در صد؟! ** اخبار روز به روایت IBNA (آژانس خبرپراکنی بدپیله)

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR5hKrtdtCR92i4dIh2ypUZEgLujdvmre8E5d6x_rwEONhH9iw&t=1&h=178&w=156&usg=__ieR9x41MdBtQyMnlfk_5RAMf87Q=

شنیده می شود صبح دیروز "ضرغامی" به بالای پشت بام خانه شان رفته و با شمردن بشقاب های همسایگان و کمی ضرب و تقسیم به نتایج غیر قابل باوری رسیده است؛ ایشان گفت:"30 درصد مردم ماهواره دارند!"


در همین راستا یکی از آگاهان ضمن کشیدن یک نفس راحت گفت:"همش 30 درصد؟! خیالم راحت شد!"

یکی دیگر از آگاهان نیز ضمن مخدوش دانستن آمار ارائه شده – در یک تماس تلفنی- عنوان داشت:"در جمله ی آقای ضرغامی تنها از کلمه ی "مردم" استفاده شده است و گفته نشده است که مردم کدام نقطه ی دنیا 30 درصد ماهواره دارند؟! اصلا مگر می شود با توجه به اینکه ورود ماهواره به کشور و همچنین خرید و فروشش جرم است و همچنین استفاده از آن جریمه دارد این همه از مردم کشورمان ماهواره داشته باشند؟! اصلا همه ی اینها به کنار؛ حیف این "ملکوت" و "نان و ریحون" نبود که مردم بشینن برنامه های مزخرف "فارسی1" رو ببینن؟! ... چی خانم؟! چی؟! ... "ویکتوریا" داره شروع می شه؟! ببخشید ... همین الان بهم خبر دادن یه جلسه ی خیلی مهم دارم! بعد از جلسه بهتون زنگ می زنم و بقیه ی نظرات کارشناسی شدم رو بهتون بگم!"


آقای ضرغامی همچنین از راه اندازی شبکه خبری جدید اسپانیولی زبان خبر دادند؛ یکی از آگاهان گفت:"خب همین کارها رو می کنین که مردم فرت و فرت بشقاب می ذارن بالای پشت بوماشون! مگه نمی دونی خیلی از مردم ما هم زبون اسپانیولی بلدن؟! یا این شبکه رو راه اندازی نکن، یا برای اینکه درصد ماهواره دارها بیشتر نشه طوری شبکه رو پخش کن که بدون ماهواره هم بشه گرفتش!"

این آگاه همچنین گفت:"مطمئن باشین همه ی اون 30 درصد به خاطره جام جم هاست که ماهواره گرفتن؛ اگه جام جم ها رو هم طوری بفرستی که تو ایران هم بشه گرفتش عمرا هیشکی از ماهواره استفاده نمی کنه!"

راستی آقای ضرغامی بعد از اینکه گفتند 30 درصد مردم ماهواره دارند همچنین گفتند:"با توجه به تولیدات متنوع در عرصه فیلم و سریال، گرایش به بی بی سی فارسی و VOA در سطح قابل توجهی به سمت شبکه های فیلم و سریال تغییر پیدا کرده است."
منظورتون فارسی وانه دیگه؟! آره؟! الان این اتفاقی که افتاده خوبه یا بد؟! یعنی الان باید خوشحال باشیم مردم "فارسی 1" می بینن؟! یعنی اینکه مردم بین بد و بدتر (فارسی1 و بی بی سی) بد رو انتخاب کردن جای خوشحالی داره؟!


به گزارش ایبنا (آژانس خبرپراکنی مولانا بدپیله) به نظر می رسد که جناب ضرغامی در دروغ سازی، دست استاد احمدی نژاد را از پشت بسته اند و به قولی "شاگرد از استاد سر شده است!" شاید هم ایشان به تومان حساب کرده اند؛ نه به ریال! یعنی آمار ماهواره داران 300 درصد است؛ نه 30 درصد! این را هر بچه ی مهد کودکی هم توی این مملکت می فهمد!

تا یادمان نرفته است این را هم بگوییم که رئیس سازمان صدا و سیما همچنین گفت:"در ماه مبارک رمضان سریال ملکوت با نمره 17.5 نسبت به سریالهای دیگر جذاب تر بوده است!"؛ البته ایشون توضیح ندادند که سریال مذکور از 100 نمره 17.5 شده اند و یا از 1000 نمره؟!...

Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن