۱۳۸۹ آذر ۲۴, چهارشنبه

اخبار هفته سوم آذر 1389 به روایت IBNA (خبرگزانی مرکزی مولانا بدپيله)

   در خبرها می خوانیم برنامه ی "دیروز امروز فردا" با مجری جدیدی دوباره آغاز به کار می کند در همین راستا گروهی از هواداران مجری قبلی این برنامه، نامه ی زیر را برای ما ارسال داشتند:

ما یامین پور را می خواهیم
   چرا بایستی مجریان توانمند به حاشیه بروند؟! آقای ضرغامی اگر قرار به تعویض مجری هست آن عادل فردوسی پور را تعویض کنید که با آن مسابقات پیامکی و اهانت هایش به دولت کریمه و نمایندگان شریف مجلس ، سر جریان جا به جایی تیم های فوتبال به شهرهای مختلف، اعصاب ما را خورد کرده!
    باور کنید ما امضا کنندگان این نامه هر هفته برای برنامه ی 90 پیامک می دهیم اما یکبار هم برنده نشده ایم! کلاه خودتان را قاضی کنید؛ حق یامین پور است که عوض شود یا عادل فردوسی پور که فقط دوستانش را به عنوان کارشناس در برنامه هایش دعوت می کند و در انتها هم پسرخاله هایش را به عنوان برندگان مسابقه معرفی می کند؟!
    به راستی یامین پور که همواره در بحث ها بی طرفی خود را نشان می دهد بایستی تعویض شود یا آن به اصطلاح عادل(!) که خدمات دولت را به استقبال کنندگان در سفرهای پربرکت استانی  "شو" می نامد و تلاش نمایندگان محترم شهرستان ها را برای انتقال تیم های تهرانی  به شهرخود، "خودکشی برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات بعدی" می خواند! نظرات شخصی خود را نظرات فوتبال دوستان می داند و سعی می کند نظرات شخصی اش را به کارشناسان و بینندگان القا کند؟!
     آقای ضرغامی هنوز هم فرصت باقی است، لطفا اگر یامین پور را به برنامه ی دیروز امروز فردا باز نمی گردانید لااقل ایشان را به جای عادل مجری برنامه ی 90 کنید!

***
وزير راه و ترابري گفت:  "رييس جمهور شاگردم بوده است."
ایشان همچنین گفت: "هوش بالاي رييس جمهوري گاهي اوقات براي ما دردسر ايجاد مي‌كرد."
البته آقای بهبهانی منظور از ایجاد دردسر را هم تشریح کردند و گفتند:  "وي شاگرد خوب و نابغه‌اي بود و برخي اوقات سوال‌هايي مي‌پرسيد كه براي پاسخ به آن‌ها مجبور به مطالعه بودم." ؛ در همین راستا ضمن ابراز همدردی با آقای بهبهانی، حرف ایشان را تایید می نماییم، واقعا دردسر از این بیشتر که به خاطر چند سئوال مجبور به مطالعه بشوی؟!
    همچنین تا یادمان نرفته است بگوییم که خیلی خوشحال هستیم که چنین رییس جمهور باهوشی داریم و خدا را شکر می کنیم که دیگر هوش بالای ایشان در این روزها منجر به ایجاد دردسر برای ما نمی گردد و دردسرش به دیگران بر می گردد!
    در همین راستا یکی از کارشناسان با بیان اینکه ایشان همچنان نابغه دهستند، عنوان داشت: "رییس جمهور هنوز هم با طرح برخی سئوالات در مورد هولوکاست و 11ستامپر حال برخی ها را گرفته و آنان را مجبور به مطالعه می کند."

***
    وزیر اقتصاد گفت:  "دولت با اعمال دقیق‌تر سیاست‌های انضباط مالی و پولی، افزایش تورم در ماه‌های اخیر را کنترل خواهد کرد."
    ایشان همچنین تورم مهر و آبان امسال را به دلیل افزایش قیمت نفت و نیز بازگشایی مدارس قابل پیش‌بینی خواند و گفت: "با افزایش قیمت نفت، قیمت برخی اقلام وارداتی افزایش می‌یابد و این تورم به داخل کشور منتقل می‌شود."
     گفتنی است پس از اینکه کارشناسان ما این جملات را از زبان آقای حسینی شنیدند به کلی قاط زدند و چند باری سرشان را به دیوار کوباندند؛ یکی از کارشناسان در حالی که سعی می کرد به اعصابش مسلط باشد گفت: "بالاخره با اعمال دقیق سیاست های انضباط مالی و پولی قرار هست افزایش تورم کنترل بشه؟! یا اینکه با توجه به افزایش قیمت نفت و بازگشایی مدارس تورم زیاد می شه؟!"
     در همین راستا برخی از کارشناسان احتمال دادند از آنجا که بازگشایی مدارس می تواند علت افزایش تورم باشد یحتمل در آینده "آلودگی هوا"، "ترافیک تهران"، "اکران فیلم اخراجی های 3" و ... هر علتی غیر از "اجرای هدفمندی یارانه ها" می تواند علت افزایش تورم باشد!
Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن