۱۳۸۸ مهر ۱, چهارشنبه

از آسمان و ريسمان سياست و اقتصاد + عكس هاي يواشكي و حرف هاي درگوشكي!

بر منكرش لعنت!

رئیس جمهور كاملاً منتخب(!) در مراسم تودیع علی آبادی در واکنش به منتقدان وی با بیان اینکه ایران در المپیک اخیر نتیجه خوبی گرفت تأکید کرد که گرفتن مدال در المپیک ظاهر قضیه است و آدم های کوته فکر فکر می کنند حتما باید مدال هم کسب شود.
در همین راستا یکی از کارشناسان ورزشی که نخواست نامش فاش شود، ضمن تأیید این جملات رئیس جمهور گفت: "بنده معتقد هستم حتی تیم ملی فوتبال هم نتایج خوبی گرفت، البته اسنادش هم موجود است، رفتن به جام جهانی ظاهر قضیه است و آدم های کوته فکری همچون اين طنزنويس بي خاصيّت و افراد مغرضی مثل عادل فردوسی پور فکر می کنند که حتما بایستی به جام جهانی فوتبال رفت! وی گفت:"همین که ملی پوشان ما بدون خستگی در زمین چمن توانستند بیش از 90 دقیقه پا به پای داور و بازیکنان تیم حریف بدوند ، خودش دستاورد خیلی مهمی است!"
این کارشناس افزود: "از دیگر دستاوردهای المپیک و بازی های مقدماتی جام جهانی این بود که با آن نتایج درخشانشان(!) آن قدر مردم را حرص دادند که وزن آن ها کم شد و بدین ترتیب ورزش به یکی از کارکردهای اساسی خودش عمل نمود و باعث تناسب وزن در شهروندان شد."
یکی دیگر از آگاهان ورزشی نیز گفت:"ما کلاً با مدال طلا و نقره و زر و زیور مخالفیم، یعنی چی که آدم برود و برای مال دنیا ورزش کند و هدفش از این همه تمرین و ورزش، جمع کردن طلا و ثروت اندوزی باشد؟!"
وی افزود:"ما می خواستیم در المپیک و بازی های مقدماتی جام جهانی فوتبال علاوه بر ورزش، فرهنگ سازی هم بکنیم و عمدا در مسابقات می باختیم تا به همه ی جهانیان نشان دهیم که جنبه ی باخت داریم و در این زمینه فرهنگ سازی کنیم!"
ایشان در انتهای صحبت هایشان گفتند:"اگر این فرهنگ سازی ها از سالیان پیش شروع می شد شاهد بوجود آمدن این حوادث اخیر نمی شدیم!"


پركاريِ شيفتگان خدمت!

رحیمی(معاون اول نخبه): "اگر فرصت ها را صرف پاسخگويي به برخي افراد کنيم وقتي براي خدمت باقي نمي ماند."
یکی از آگاهان گفت: "آقای رحیمی راست می گویند، آدمی که می خواهد خدمت کند دیگر وقت این کارها را ندارد، من خودم در جریان هستم، ایشان از صبح تا شب خدمت می کنند، بالاخره بایستی یک فرقی بین ایشان و آقای قالیباف که شب ها به اسم بازدید و در اصل به قصد تفریح به تونل توحید می رود، باشد!"
ایشان همچنین گفتند: "وقتی می شود در یک مناظره ی تلویزیونی تمام اقدامات و کارهایی که در طول چهارسال انجام شده را گفت و به تمام سئوالات موجود هم پاسخ داد چه اصراری است که هر روز هر روز جواب خبرنگارها را بدهیم؟!"
ایشان ادامه دادند: "علت اصلی که آقای رحیمی در مورد مدرک دکترایشان فعلا پاسخگویی نمی کنند این است که ایشان می دانند اگر در مورد این مدرک جواب خبرنگارها را بدهند فردا خبرنگارها در مورد چیزهایی دیگری خواهند پرسید، و در نتیجه تمام وقتشان صرف پاسخگویی می شود و وقتی برای خدمت کردن باقی نمی ماند!"
این آگاه در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: "مسئولین فقط باید به فکر خدمت کردن باشند و نباید وقت خود را با کارهایی همچون مشورت کردن تلف کنند، اصولا مشورت کردن سوسول بازی است ، اخیرا هم دیده می شود برخی از افراد گلایه می کنند که چرا مسئولین نمی دانند قیمت ها بالا رفته است! یکی باید به این منتقدین بگوید که مگر مسئولین ما مثل شما بیکار هستند که بروند و از مغازه ها جنس بخرند؟! و یا مگر فرصت دارند که بروند و روزنامه بخوانند و بدانند قیمت ها در چه وضعیتی هستند؟!"

سرطان ِ دانه بلند!

سرطان زا بودن 13برند برنج وارداتی دانه بلند. (خبرگزاری ها)البته لازم به توضیح است که برنج "محسن" هم جزو همین برنج های سرب و آرسنیک دار بوده است و کلا غیربهداشتی است.
نتیجه گیری اول: نبایستی به تبلیغات صدا و سیما صد در صد اعتماد کرد، هر چند که تبلیغاتش جذاب باشد!توضیح ضروری: البته ما منظورمان تبلیغات های بازرگانی است ولاغیر!
نتیجه گیری دوم: صدا و سیما اول پول می گیرد و بعد پخش می کند و بعد دیگران تحقیق می کنند و می فهمند که آن چیزی که پخش شده نباید پخش می شده!توضیح ضروری: باز هم تذکر می دهیم منظور ما پیام ها و تبلیغات بازرگانی است ولاغیر!
البته این همه سوسول بازی هم زیاد درست نیست، اینهمه چیز سرطان زا، سیگار،اشعه ماورای بنفش،امواج ماهواره ها و تلفن های همراه،چیپس، آلودگی هوا و ... برنج محسن هم روش! اگر می خواستیم سرطان بگیریم تا حالا گرفته بودیم!

خارج از متن!

بوش: اوباما به اندازه گربه نمي فهمد.
سئوال اساسی: به نظر شما اگر اوباما گربه باشد بوش چه نوع جانوری می تواند باشد؟!
******************

عكس هاي يواشكي و حرف هاي درگوشكي!
(فتوكاتورهاي سياسي - اجتماعي)





لينك اين دو مطلب در سايت عصر ايران با نام مستعار (الف. راستگو)
از آسمان و ريسمان سياست و اقتصاد

Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن