۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

از کرامات دولت دهم: "راه حل جدید یک مقام دولتی در مورد ازدواج جوانان"

در یکی از سایت ها این تیتر را می خوانیم: "راه حل جدید یک مقام دولتی در مورد ازدواج جوانان"؛ کمی با خودمان تفکر می کنیم که این راه حل چه می تواند باشد؟! حتی حدس هایی هم می زنیم، از جمله:
- اهدای یک باب مسکن مهر از طرف دولت به تازه دامادها و عروس خانم ها! تا بتوانند کانون گرمی تشکیل داده و در مسکن های مهر، مهرورزی کنند!
- دادن یارانه ی نقدی بیشتر به تازه دامادها! (البته از نوع قابل برداشتنش!)، تا شکم منزل و ایضا خودشان را سیر کنند!
- به جای یک میلیون، به هر نوزاد تازه مزدوج ها، ده میلیون داده شود تا انگیزه ها برای ازدواج بالا رود!
پس از این حدس ها لینک خبر مذکور را کلیک می کنیم و سپس می رویم صبحانه یمان را میل می کنیم و باز می گردیم، کمی دیگر هم صبر می کنیم، بالاخره لینک مذکور باز می شود! (چشم نزنیم این روزها سرعت اینترنت خیلی بالا رفته است و دیگر نیازی نیست بعد از هر کلیک مدت زیادی را صبر کنیم!)
بعد از باز شدن لینک خبر، ابتدا کمی بر روی سرمان احساس سوزش می کنیم و سپس بوی دود به مشاممان می رسد، احتمال می دهیم رایانه یمان هنگ نموده است؛ اما هنگامی که دستی به سرمان می کشیم متوجه می شویم بر روی سرمان تعدادی شاخ روییده و دلیل سوزش سرمان نیز همین بوده است و آن دودها هم در نتیجه ی تعجبی بوده است که کرده ایم و آن چیزی که هنگ نموده مخ ما بوده نه یارانه مان!
متن خبر را چند بار دیگر هم می خوانیم و هر بار که راه حل مذکور را می خوانیم به راه حل و ایضا راه حل دهنده دمت گرم می گوییم و تعجب می کنیم از این همه دوراندیشی و هوشمندانگی!
البته صد در صد مطمئن هستیم این تصمیم صد در صد کارشناسی شده است و معلوم است مسئولان برای رسیدن به این پیشنهاد که یحتمل نتیجه ی خرد جمعی هم بوده است ساعت ها وقت گذاشته و زحمت ها کشیده اند!
بر طبق اخبار واصله به "ستون طنز عصرایران" شنیده می شود تمام کارشناسان بعد از اطلاع از این راه حل ساعت ها انگشت به دهان مانده اند و ده ها بار گفته اند: "ایول! عجب فکری! چرا اول به ذهن خودمون نرسیده بود؟!"
گفتنی است به احتمال خیلی زیاد با ارائه ی این راه حل دیگر هیچ جوانی مشکل ازدواج نخواهد داشت و تنها معضل حال حاضر در خصوص ازدواج جوانان شلوغ بودن محضرها برای ثبت عقد خواهد بود که امید می رود این مقام دولتی برای حل این معضل هم راه حل مناسبی بیندیشند!
و اما راه حل مذکور:
مدیر كل امور تربیتی سازمان ملی جوانان گفت: "جوانان ازدواج کنند اما خرجشان را از پدرشان بگیرند!"
باز هم تشکر می کنیم از ایشان و تمام مسئولانی که به فکر جوانان و مزدوج کردن آنها هستند!....
Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن