۱۳۸۹ اسفند ۲۵, چهارشنبه

ادغام مترو در فدراسیون اسب دوانی! (خبر و تفسیر خبر به نقل از IBNA NEWS خبرگزانی مولانا بدپیله)

در پی اعلام جناب محمد رضا رویانیان مبنی بر این که دولت تمایل دارد برای ارزان سازی قیمت بلیت مترو ، مالکیت و مدیریت آن را بر عهده بگیرد ، بی مناسبت ندیدیم پیش بینی خود را از آینده چنین طرحی در صورت تحقق به اطلاع برسانیم ؛ اگر مترو به دولت واگذار شود:مترو

*
هر خط جدید مترو ، 16 بار افتتاح می شود! یک بار دو روز بعد از کلنگ زنی ، یک بار هنگام بازدید رئیس جمهور از مترو ، یک بار در دهه فجر و ... یک بار هم دو روز قبل از استیضاح وزیر مربوطه!

*
دو ماه اول بلیت مترو ارزان می شود ، بعد آقای رئیس جمهور در یک گفت و گوی تلویزیونی که مجری اش هم قانوناً (!) مرتضی حیدری است با لبخندی رو به دوربین می گوید: "ما باید به مردم اطمینان کنیم ، اونا خودشون بهترین مدیران اقتصادی هستن و بلدن که منابع مالیشون را چطور هزینه کنن..."
و بعد از کلی از این تعارف و حال دادن  به ملت ، می رود سر اصل مطلب:" تصمیم گرفتیم مترو رو هم هدفمند کنیم ؛ پولشو می ریزیم به حساب یارانه هاتون ، قیمت بلیت آزاد میشه و مردم خودشون تصمیم می گیرن چطوری خرجش کنن. هفته بعد ، نفری هزار و هشتصد تومن پول نقد ، جرینگی می ریزیم به حساباتون ، کیف کنین! " و سپس رو به مرتضی خان حیدری می کند و می گوید: البته توصیه ما به مردم اینه که نرن با این پول پرده و لباسشویی و پلی استیشن بخرن؛پس انداز کنن برای بچه هاشون!"

دو روز بعد بلیت مترو می شود 3 برابر و صدا و سیما هم 100 تا گزارش مردمی پخش می کند که ملت دارند به به و چه چه می کنند که "ای ول به این درایت ، خیلی خوب شده!"


*
ریل های خط جدید مترو ، بعد از گذشتن اولین قطار ، کج می شود و خط از کار می افتد. بررسی ها نشان می دهد که پیمانکار راه آهن شیراز - اصفهان زحمت این خط جدید را کشیده است.
در پی انتقادات رسانه ای ، یکی از نمایندگان حامی دولت ، در برنامه دیروز ، امروز ، فردا حاضر می شود و همه چیز را تکذیب می کند.

*
برای حمایت از تولید کنندگان داخلی ، هیات دولت تصویب می کند تولید لوکوموتیوهای مترو به چند شرکت خودروسازی داخلی واگذار شود .
 تیترهای پس از اجرای مصوبه:
- یک دستگاه قطار مترو صبح امروز در ایستگاه صادیقه تهران ، خود به خود آتش گرفت.
-فراخوان شرکت خودرو-قطار سازی برای رفع نقص قطارهای مترو.
- مدیرعامل شرکت مترو: پولشان را هم داده ایم ، اما برای تحویل لوکوموتیوهای جدید امروز و فردا می کنند.
- معاون فنی مترو: یک پایمان در مترو هست ، یک پایمان در تعمیرگاه ها و مراکز خدمات پس از فروش ؛ پیرمان در آمد!

*
با موفقیت 200 درصدی طرح آزادسازی مترو (!) ، محمد رویانیان ، "رئیس ستاد حمل و نقل ، سوخت و بازپس گیری املاک از دست رفته " اعلام کرد:در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم و از آنجا که دولت در چند ماه اخیر کلی وقت اضافه آورده است ، باید تاکسیرانی ، اتوبوسرانی ، میوه فروشی ها ، نمایندگی های عرضه لپ تاب ، اکبر جوجه ، نقل ارومیه ، بازار مبل یافت آباد و برف روبی پشت بام منازل را هم به دست بگیرد.
وی افزود: البته سیاهه مفصلی هم آماده کرده ایم که در راستای اصل 44 نسبت به تملک آنها اقدام خواهیم کرد.

*
دو سال بعد: در پی استیضاح وزیر مترو ، رئیس جمهور با صدرو حکمی وزیر وزرش و جوانان را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد و با غیرقانونی دانستن استیضاح گفت: به زودی مترو را در فدراسیون اسب دوانی ادغام خواهیم کرد.

۴ نظر:

ابله خاتون گفت...

perfet perfect perfect
کیف میدونی چیه؟کردیم!

ابله خاتون گفت...

تکبییییییر

صبا گفت...

جوینده یابنده است .صفحه ی شما رو زدند و وبلاگتون رو با خاک یکسان کردن .شما که جان سالم بدر بردید چرا ما را نیافتید ؟

عماد گفت...

یکی به ما میگه دکتر کجاست ؟
چرا ایمیل های ما رو جواب نمیده ؟
ما مردیم
ای بابا اینم از دکتری که دوسش داشتیم

Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن