۱۳۸۹ اسفند ۱۲, پنجشنبه

خبرگزانی رسمی IBNA

با حضور در خبرگزانی مرکزی "مولانا بدپیله" چهره ی نگران یکی از مریدان صاحب نظر در عرصه ی طنزرانبرا مشاهده کردیم، ایشان دلیل ناراحتی خود را بدین شرح عنوان داشت: "امروز خبری رو در خبرگزاری مهر خوندم که بغض گلوم رو گرفت، اشک در چشمانم جمع شد، باورش برایم سخت بود. این خبرگزاری نوشته بود: «گروهی از دانشمندان ناسا در بررسی های خود نشان دادند که در صورت مهاجرت به مریخ و زندگی در روی سیاره سرخ انسان از بچه دار شدن محروم می شود.» این خبر برای من که روزی آرزوی بچه دار شدن در مریخ را داشتم خبر دردناکی است. اینکه هیچگاه نمی توانم کودک مریخی خود را در آغوش بگیرم غیرقابل تحمل است."

در همین راستا یکی از آگاهان گفت: "این کارشناسان ناسا همه ش زر می زنن! مگه خودشون رفتن مریخ و اونجا تلاش برای بچه دار شدن کردن که این حرف رو می زنن؟! من برای اثبات دروغین بودن ادعای ناسایی ها حاضرم از خودگذشتگی کنم و همراه با خانمم و یا هر خانم دیگری که ناسایی ها بگویند به مریخ بروم و در آنجا به همه ی جهانیان ثابت کنم که نه تنها در مریخ بلکه در خارج از کهکشان راه شیری هم می شود بچه دار شد!"

گفته می شود یکی دیگر از کارشناسان نیز که کمی عصبانی تر به نظر می رسید در این زمینه گفت: "اگه توی مریخ نمی شه زایید، پس این همه آدم مریخی که توی فیلم های علمی تخیلی نشون داده می شن [...]" ببخشید، ارتباط تلفنی ما با این کارشناس محترم قطع شد!"

لازم به ذکر است در همین رابطه یک نفر با تماس تلفنی در حالی که خود را یک مریخی معرفی کرد، عنوان داشت: "حالا کی شما زمینی ها رو دعوت کرد به مریخ؟! پرروها! هنوز به چایی نخورده پسرخاله شدین؟! فوق فوقش شما رو واسه یه شام دعوت می کنیم به مریخ! البته شب هم نمی ذاریم بمونین! مهمونی هم حدی داره! بی جنبه ها!"

گفتنی است یکی دیگر از کارشناسان نیز با اشاره به اهمیت بچه در هرچه گرم شدن کانون خانواده گفت: "می شه این تهدید رو تبدیل به فرصت کرد. می تونیم بریم به سمت و سوی تولید انبوده بچه و بچه های گوگولی مگولی به مریخ صادر کنیم! فقط قبلش باید معلوم بشه اونها قراره در عوض بچه چه چیزی به ما بدن و چی از اونجا می خوایم وارد کنیم!"

در پایان نیز یک نفر ضمن تماس با بخش "خبرگزانی IBNA" خاطرنشان کرد در سازمان ثبت احوال مریخ آشنا دارد و می تواند برای نوزادی که در زمین متولد شده از کره ی مریخ شناسنامه ی مریخی بگیرد!

فتوکاتورهای داغ روز (دهه دوم اسفند 1389)















Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن