۱۳۸۹ مرداد ۱۲, سه‌شنبه

وقایع اتفاقیّه از دید مولانا بدپیله! (دهه ی اول مرداد 89)

در خبرها می خوانیم کارمند سیتی بانک آمریکا به دلیل زیبایی بیش از حد از کار خود برکنار شد. بر اساس برخی شنیده ها رئیس بانک در توجیه اخراج این کارمند گفته است:"زن زیبا بود در این زمانه بلا".

ایشان همچنین شایعه ی دخالت خانم اش در اخراج این کارمند را به شدت رد کرد و گفت:"فقط خانمم بهم گفت اگه این کارمند رو اخراج نکنی شب راهت نمی دم خونه!"

گفته می شود این کارمند سیتی بانک از چندین شرکت خصوصی یکی از کشورها(!) برای تصدی گری پست "منشی گری" دعوت به کار شده است.

***


در نشست سعیدلو با سفیر چین مطرح شد: "معلم ورزش چینی در ایران!"، پیش بینی می شود این معلم های ورزش "گلابی وار" به تمام دانش آموزان از یک طرف نمره ی 20 بدهند و خودشان یک بیستم حقوق یک معلم ورزش ایرانی را بگیرند!

اصولا حالا که چینی ها اینقدر مهربان هستند که با پایین ترین قیمت ها جنس برایمان می فرستند، برایمان کار می کنند و از این کارشان سودی هم نمی برند و تنها چون عاشق چشم و ابروی ما هستند این کارها را انجام می دهند، پیشنهاد می شود ما نیز از این حس ایرانی دوستی چینی ها سواستفاده کنیم و در خانه بنشینیم و از چینی ها بخواهیم صد در صد مایحتاجمان را فراهم کنند!

بر اساس آخرین شنیده ها نیز دختر چینی تنها با مهریه ی یک سکه ی 25 تومانی وارد کشور خواهد شد که بدین طریق 50 درصد مشکل ازدواج جوانان حل خواهد شد!

***


واقعا این ژاپنی ها با خودشان چی خیال کرده اند؟! مثلا اسم این کار را گذاشته اند کار اصولی و فرهنگ سازی! دولت ژاپن برای آنکه زنان این کشور به بچه دار شدن علاقه ی بیشتری داشته باشند بر اساس قوانین جدیدی به مردان ژاپنی مرخصی زایمان می دهد!

در همین راستا "سازمان مرکزی کشکسابی مولانا بدپیله" ضمن محکوم کردن اینگونه سوسول بازی ها، از ژاپنی ها دعوت می کند به جای دادن اینگونه مرخصی ها از سخنرانی های تاثیر گذار یکی از اساتید ایرانی در این زمینه استفاده کنند تا در کمتر از دو سه سال جمعیتشان دو سه برابر شود.

چندی پیش یکی از اساتید دانشگاهی به زنی که نمی خواست باردار شود گفته بود: "مرده شور هیکلت را ببرد!"

***


اصولا وقتی وزیر کار و امور اجتماعی در توجیه تشدید نرخ بیکاری در 21 استان کشور می گوید:" اغلب افراد بیکار حال کار کردن ندارند." از آن طرف هم مدير عامل شركت ساماندهي مشاغل شهر تهران بایستی بگوید: "موش‌هاي كه در سطح شهر تهران هستند، بيشتر بلژيكي بوده و با كالاها وارد كشور شده‌اند."

یکی از آگاهان گفت:"در حال حاضر هیچ موش تهرانی ای در تهران وجود ندارد و اگر از بلژیک موش وارد نمی شد اصلا معضل موش در پایتخت وجود نداشت!"

در همین راستا یکی از گربه های تهرانی نیز گفت:"یه مدت احساس کرده بودم مزه ی این موش ها یکم فرق کرده، پس بگو، موش بلژیکی بودن!"، این گربه از مسئولان خواست برای ایجاد تنوع غذایی از باقی کشورها نیز موش به تهران وارد کنند!....

وقتی آتش پاره های آتش به جان ، " آتش نشان" می شوند ، چه آتش ها که نمی افشانند!

Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن