۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

دوقلوهای افسانه ای (شباهت سلحشور با مایلی کهن)


1- نظر شما در مورد اینکه فرج‌الله سلحشور به اتهام توهین به اعضای خانه سینما به پرداخت چهار هزار تومان جزای نقدی محکوم شد. چیست؟!

الف. من الان 12000 تومان توی جیبم دارم، یعنی می تونم 3 بار به اعضای خانه سینما توهین کنم؟!

ب. باز خدا رو شکر یارانه ها رو پرداخت کردن وگرنه از کجا این 4 هزارتومن رو می خواست بیاره تا پرداختش کنه؟!

ج. با این محکومیت نه تنها سلحشور، بلکه بقیه افراد هم متوجه می شن مواظب باشن در صحبت هاشون به اعضای محترم خانه سینما توهین نکنن!

د. نرخ توهین به بقیه ی جاها چنده؟!

2- فرج‌الله سلحشور گفت: "جريمه‌اي كه در برابر خانه سينما متحمل شدم بيشتر به مزاح شبيه است و حتي اگر به جرم بيشتري نيز محكوم شوم پاي اصلاح سينما مي‌مانم و وظيفه خود مي‌دانم در برابر انحرافات بايستم."
به نظر شما منظور آقای سلحشور از اینکه گفتند: "حتي اگر به جرم بيشتري نيز محكوم شوم ... " چیست؟!

الف. یعنی ایشان اگر 5000 تومان هم محکوم شوند عقب نمی نشینند!

ب. با 6000 تومان هم کم نمی آورند!

ج. این چهارتومان ها برای ایشان پولی نیست!

د. ایشان شباهت عجیبی به مایلی کهن دارد و می خواهد یک تنه همه ی امور را - بر طبق اصول خود- اصلاح کند.

3- سلحشور: ده‌نمکی ... نیست، شریفی‌نیا ... .

الف. بانمک – با نمک است!

ب. کارگردان- و من تنها کارگردانان کشور هستیم!!

ج. رانندگی بلد – او را راه می برد.

د. هنرمند – او را راه می برد.


4 - ده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نمکی در واکنش به انتقاد از سریال «دارا و ندار» گفت: "تفاوت سلحشور و حاکم معبد آمون در ... ."

الف. این است که سلحشور کارگردان است و حاکم معبد آمون کارگردان نیست.

ب. خودروی سواریشان است!

ج. تعداد همسرانشان است!

د. یک من ریش است.

5- سلحشور: سینمای ایران ... .

الف. همه اش شده فیلمنامه دزدی!

ب. یک طرف، من هم همون طرف!

ج. چیزی که زیاد داره بازیگر خوشتیپه!

د. در دروغ غوطهور است.

6- وزیر ارشاد: "قصد برکنار کردن داشته باشیم، ... ."

الف. طرف را می فرستیم سنگال!

ب. هفت هشت ده باری تایید و تکذیب می کنیم تا خودش از رو بره و استعفا بده!

ج. صراحتا می گوییم.

د. برکنارش می کنیم!


7- شمقدري: "اگر ... که به ... داده‌اند به ... هم بدهند خوب است."

الف. سهمیه ی بنزینی- آژانس ها – خودروی من

ب. اس ام اس هایی – برنامه 90- برنامه هفت

ج. وامی - هديه تهراني - دیگران

د. سکه هایی – مدال آوران گوانجو – من

 8 -به نظر شما ادامه ی این جمله کدام گزینه می باشد؟!

شمقدری گفت: "سقوط سينماي ايران از سال 76 آغاز شد."

الف. و هنوز هم ادامه دارد!

ب. و چتر نجات هم همراه خودش نداشت!

ج. و ما در چهار پنج سال اخیر نتوانستیم جلوی سقوط بیشترش را بگیریم.

د. و کلا اگه امروز سینمایمان حال و روز خوبی ندارد بنده بی تقصیرم!!


توضیح ضروری: پاسخ صحیح سئوال های 5،4،3 گزینه ی "دال" و پاسخ صحیح سئوال های 7،6 گزینه ی "جیم" می باشد. پاسخ سئوالات 8،2،1 را هم نمی دانیم!!

هیچ نظری موجود نیست:

Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن