۱۳۸۹ آذر ۱۲, جمعه

اخبار هفته دوم آذر 1389 به روایت IBNA (خبرگزانی مرکزی مولانا بدپيله)

   این روزها آلودگی هوای تهران به صورت خفنی در آمده است، به طوری که هر روز احتمال تعطیلی به خاطر آلودگی هوا وجود دارد. البته ، این احتمال در مواقعی که بین التّعطیلین می باشد بیشتر است!
    معاون عمرانی استاندار -هفتم آذرماه- گفت: "فردا تعطیل نیست!" ؛ از همین جا به ایشان اعلام می کنیم هر چند اطلاع رسانی چیز خیلی خوبی است، اما اطلاع رسانی هم حدی دارد و به ایشان پیشنهاد می دهیم برای راحت بودن خودشان، فقط هنگامی که یک روز بابت آلودگی هوا تعطیل است اعلام کنند، چون اگر بخواهند عدم تعطیلات را هم، اطلاع رسانی کنند، خیلی خیلی کارشان سخت می شود!
    محمد رضا محمودی همچنین گفت: "کارمندان در خانه کار کنند!"؛ در همین راستا از ایشان شدیداً درخواست می شود منظور خود را -از کار در خانه- شفاف تر توضیح دهند زیراکه شنیده می شود پس از اطلاع برخی از بانوان از این صحبت آقای معاون، خفت شوهرانشان را چسبیده اند و از آنها می خواهند تا در خانه کار کنند، غذا درست کنند و ظرف و لباس بشورند و ...
    همچنین شنیده می شود پس از آن که وزیر کار هم گفت: "حاضرم وظايفم را در خانه انجام دهم." گروهی از مردان از ایشان و آقای محمودی خواستند با اظهار نظرات خود، سببِ به وجود آمدن برخی اختلافات خانوادگی نشوند و کانون های گرم خانواده را به سمت ولرم شدن نبرند! این مردان از محمودی درخواست کردند در زندگی خصوصی آن ها دخالت نکند!

***
    شنیده ها حاکی از آن است پس آنکه باهنر گفت: "قصد کاندیداتوری برای ریاست جمهوری را ندارم." تحلیلگران احتمال کاندیداتوری ایشان در انتخابات بعدی را بسیار زیاد دانستند!
     گفتنی است پس از پخش شدن این خبر یک عالمه آدم ، با تجمّع خود در مقابل یک نانوایی حمایت خود را از کاندیداتوری باهنر اعلام داشتند و با این حرکت خود از ایشان خواستند کاندیدای ریاست جمهوری شود!
    این افراد در انتها اعتراض خود به عدم کاندیداتوری باهنر را با خریدن چند عدد نان ابراز داشتند!
   لازم به ذکر است که در همین راستا خبرنگار IBNA (خبرگزانی رسمی مولانا بدپیله) از حضرت مولانا بدپیله پرسید: "خب من هم قصد کاندیداتوری برای ریاست جمهوری ندارم، یعنی باید از الان اعلام کنم؟!"

***
    پس از آن که پدر داماد احمدی‌نژاد گفت: "مشایی پتانسیل جذب آرای اصلاح‌طلبان را دارد!"؛ یکی از آگاهان اصولگرا اعلام داشت: "چی؟! جذب آرای اطلاح طلبان؟! مگه اطلاح طلبا رای هم دارند که کسی بخواد اونا رو جذب کنه؟! چه حرفا! چه چیزا! آدم شاخ درمیاره!"

***
   اصولا خوش تیپی دردسر دارد؛ هی عکس آدم را برمی دارند و برای مقاصد تبلیغاتی از آن استفاده می کنند؛ احتمالا ً به همین خاطر دولت ونزوئلا اعلام كرده كه استفاده از عكس هوگو چاوز، رئیس جمهوری این كشور برای مقاصد تبلیغاتی بدون اجازه قبلی و مستقیم شخص وی ممنوع است.
    شنیده می شود پس از اعلام این خبر کارخانه های خمیردندان و ادکلن و شامپو و سایر اقلام بهداشتی، پس از کلّی مشورت و تبادل نظر، تصمیم گرفته اند از عکس های نوچه ی ایشان ، اوس محمودِ خودمان، برای مقاصد تبلیغاتی(!) خود استفاده کنند! 

هیچ نظری موجود نیست:

Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن