۱۳۸۹ آبان ۲۶, چهارشنبه

فکر کردن یا نکردن؛ مسئله ای نیست!


  
  
    حتما اين جمله ي معروف رنه دكارت دانشمند شهير فرانسوي را شنيده ايد كه گفت: "من فكر مي كنم پس هستم".
واحد نظرسنجی "خبرگزانی رسمی مولانا بدپیله" از شخصيت هاي مختلف خواسته است كه اين جمله را هرطور كه دوست دارند، با توجّه به منش و جهان بینی خود تغيير بدهند و بازگو كنند! نتيجه اين شد:

استاد مصباح: من فكر نمي كنم، پس هستم!
آیت ا... جنتي: من چه فكر بكنم چه نكنم، هميشه هستم!
دادستان انقلاب: تا دو دقيقه ي ديگر اصلاً نيستي كه بخواهي فكر كني!
احمدي نژاد: فكر؟! من كه نيستم!
شكنجه گر یک وزارت گمنام: فكر مي كني؟! ... حالا هسته اش را تف كن!
کیک و ساندیس خور حرفه ای : من به فكر نظام هستم، پس مي كنم!
امّت هميشه در صحنه: فكر نكردن و انرژي هسته اي حق مسلم ماست!
عبدالكريم سروش: من هست مي كنم، پس فكرم!
میرحسین موسوي: اگر همه هستند ، من يك كم فكر كنم!
مهدی كروبي: من هستم. اين كه ديگر فكر كردن ندارد!
محمد خاتمي: اگر فكر كرديد من هستم كور خوانده اید!
اکبر هاشمی رفسنجانی: من هنوزدارم فكر مي كنم كه هستم يا نيستم!
رضا پهلوي: يعني فكر مي كنيد هنوز هم من هستم؟!
حزب كمونيست كارگري: من خيلي فكر مي كنم ولي هيچ وقت نيستم!
ملت ايران: هر جوري كه دوست داريد فكر كنيد. ما همه با هم هستيم!
یک آقای خیلی مهمتر از خدا:  تا ما هستيم ، شما فكر نكنيد!

۱ نظر:

کاکه تیغون گفت...

هر چه فکر کردیم که چگونه بگوییم شما نیستید،نشد!

Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن