۱۳۸۹ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

زیر ِ پای ِ فیلترینگ!


http://parantez.persiangig.com/filter.gif
روزی خواهد آمد که مجبور خواهیم شد صفحه ی پیوندها را هم با فیلترشکن باز کنیم!

تا به کی باید بنالم از جفای فیلترینگ؟!
حرص خوردم روز و شب من از برای فیلترینگ
مثل سایه هر کجا رفتم بدیدم روی او
خسته ام دیگر من از مهر و وفای فیلترینگ
سایت: فیلتر؛ فیلم: سانسور؛ متن: قیچی؛ چشم: کور
کی به پایان می رسد کوس و نوای فیلترینگ
آی آق بابای ملت لحظه ای بشنو سخن
تا به کی باید تنفس در هوای فیلترینگ
من، خودم، چون عقل دارم، می شناسم خوب و بد
پس دگر کودک نیم در دست های فیلترینگ
دوست دارم قبل مرگم ؛ قبل رفتن تا بهشت
بنگرم یک دم جهان را از ورای فیلترینگ
حضرت ِ بدپیله هم اهلِ "دروغ" است و دغل
تا نگردد له ، "حقیقت" ، زیر پای "فیلترینگ"!

هیچ نظری موجود نیست:

Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن