۱۳۸۹ شهریور ۲۳, سه‌شنبه

منشور اخلاقی لیگ برتر (ورژن جدید -1389)


http://media.farsnews.com/Media/8412/ImageReports/8412090596/20_8412090596_X375.jpg

1.کلیه بازیکنان و مربیان فوتبال موظفند قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر صلاحیت خود را برای حضور در لیگ جدید به تایید شورای نگهبان برسانند. در روند بررسی صلاحیت این افراد توسط شورای نگهبان موارد زیر موجبات رد صلاحیت بازیکنان و مربیان را فراهم می اورد.

الف.نداشتن ریش یا ریش کوتاه تر از 5 سانتیمتر

ب.حرف زدن برخلاف شان لیگ برتر فوتبال ایران. چه این حرف زدن از نوع علی پروین باشد که در هر 2کلمه 3کلمه فحش میدهد چه از نوع افشین قطبی باشد که در هر 2کلمه 4کلمه امریکایی حرف میزند و چه از نوع نیکبختی که حرف زدنش خودبه خود باعث تحریک بانوان است.

پ.داشتن هر گونه مدل مویی بر خلاف مدل موی احمدی نژاد موجب رد صلاحیت است. در این مورد داشتن مدل موی رحیم مشایی اگرچه موجب گرفتن نمره منفی و درج کتبی در پرونده است اما موجب رد صلاحیت نمیشود.

ت.پوشیدن هرگونه لباس تولید خارج به استثنای تولیدات چین و نیز پوشیدن لباس هایی که اندام انسان خصوصا ان اندام های خاص را برجسته کند و جوان های را به مفسده بیاندازد موجب رد صلاحیت است.

تبصره:پوشیدن لباس های بدن نما و جلف چینی اگرچه باعث گرفتن امتیاز منفی و درج کتبی در پرونده است اما موجب رد صلاحیت نمیشود.

ث.داشتن سابقه مصاحبه بر علیه رییس سازمان ورزش یا رییس فدراسیون فوتبال یا سایر مسوولان ورزش.(چی؟ ما کی گفتیم که منظور علی کریمی است؟ چرا جوسازی میکنی برادر من؟)

ج.داشتن سابقه انجام کار فوری و اضطراری(منظور گلاب به رویتان است) در کنار زمین و در مقابل انظار نامحرم.

ه.سوار شدن اتومبیل های پر مصرف که به موجب ضربه زدن به منابع سوخت ایران باشد و زمینه های تحریم ایران را فراهم کند. در صورتی که ثابت شود استفاده از این اتومبیل های پر مصرف به عمد انجام پذیرفته بازیکن یا مربی خاطی ضمن محرومیت همیشگی از ورزش به حسین شریعت مداری سپرده میشود تا روابطش با سیا و موساد کشف شود و نقشش در کودتای مخملی فاش گردد.

2.کلیه بازیکنان و مربیانی که صلاحیت خود را از شورای نگهبان احراز نمایند با رعایت شرایط زیر امکان ادامه حضور در لیگ برتر را به دست می اورند.

الف. بازیکنان هنگام بازی موظفند علاوه بر پیراهن ورزشی شلوار بلندی بپوشند که کلیه قسمت های شکم به پایین را تا پنجه پا و به صورت غیر تحریک امیز بپوشد.

ب.بازی کردن در چمن سبز ممنوع است در این خصوص برگزارکنندگان لیگ موظفند که با هماهنگی با موسسه رویان چمنی به رنگ جدید و ترجیحا به رنگ کاپشن رییس جمهور ابداع کنند یا این که بازی ها را در اسفالت به انجام برسانند.

پ.انتخاب لباس سبز برای باشگاه ها ممنوع است تخلف از این مورد موجب مجازات مندرج در بند ه ماده 1 است.

ج.انجام هر گونه حرکتی غیر از سجده کردن به عنوان شادی بعد از گل موجب اخراج از زمین است.در این مورد نشان دادن دست ها به صورت V که به قصد اعلام حمایت از یک جریان سیاسی خاص باشد موجب محرومیت دایمی از ورزش و تبعید به کشور بورکینافاسو و تماشای اجباری سی دی مسابقات 3جانبه همدان با گزارش جواد خیابانی است.

تک ماده: کلیه مواد و تبصره های این قانون لازم الاجرا هستند همچنین داوران بازی های داربی که لزوما باید ایرانی باشند باید قبل از برگزاری بازی سوگند یاد کنند که نتیجه بازی دربی با تساوی و ترجیحا با تساوی 1_1 پایان یابد.تخلف داوران از این قانون باعث میشود تا مسوولان ورزشگاه ازادی دست لیدرها را برای دادن هرگونه شعار(!) باز بگذارند.

هیچ نظری موجود نیست:

Powered By Blogger

یه نظر حلاله! بده ، بعد برو!

kzvo,hid





Powered by WebGozar

بگرد و پیداش کن